• 10-dniowy gotowy plan dietetyczny 1600 kcal wersja letnia standard

10 dni jadłospisu

99.00
szt.
Wysyłka w ciągu 24h
Dostępność Duża dostępność

Brak

10 dni letniej kulinarnej przygody

 

Niewymyślne składniki, proste przepisy

 
Szczegółowa lista zakupów, miary domowe

 
Ogólnodostępne produkty

 
Oszczędność czasu - nie musisz spędzać całego dnia "przy garach" - obiad przygotujesz raz na dwa dni tak, aby wygodnie wyciągnąć go nazajutrz z lodówki

 

Ważne: zapoznaj się z całym opisem przed zakupem!

 

Plan dietetyczny składający się z:

  • 10-dniowego jadłospisu

 

Rozkład makroskładników:

  • Białko minimum 15-25 %
  • Tłuszcze 30-35 %
  • Węglowodany 45-55 %

 

Posiłki:

  • Dieta według zasady 80/20 :) Potrawy słodkie i wytrawne w stosunku mniej więcej pół na pół,
  • Kreatywne propozycje z wyżej zamieszczonej w formie zdjęcia listy zakupów - na bazie truskawek, moreli, botwinki, fasolki szparagowej, młodych ziemniaków i innych sezonowych produktów (placuszki, omlety, lekkie zupy, sałatki, ryby, dania z drobiem),
  • Czy potrzebny jest piekarnik? Tak, przyda się chociażby do ciasta jogurtowego

 

Dodatkowe uwagi:

  • Jadłospis składa się ze śniadania, obiadu, przekąski i kolacji, czyli 4 posiłków, zawiera szczegółowe makro oraz podaną kaloryczność,
  • Typ diety: tradycyjna - zawiera mięso, ryby, nabiał, jaja, owoce, warzywa,
  • Kolejność posiłków możesz dowolnie wymieniać między sobą w obrębie tego samego dnia, np. przekąska na śniadanie, a kolacja na obiad
  • Jadłospisy bilansowane są według zasad zachowania niskiego IG i ŁG - będą odpowiednie również dla osób z PCOS czy insulinoopornością. Jadłospisy mogą stosować również osoby z niedoczynnością tarczycy czy Hashimoto.

 

Ważne:

  • Dietę można dowolnie zapętlać - całość lub poszczególne dni,
  • Jeśli nie wiesz jaka kaloryczność będzie dla Ciebie najlepsza i chcesz, abym to ja ją dla Ciebie ustaliła, przejdź do usługi "Analiza zapotrzebowania". Jeśli chcesz dobrać kaloryczność samodzielnie - skorzystaj z dowolnego internetowego kalkulatora kalorii,
  • W dietę nie są wliczone płyny oraz dokładne przyprawy - dodaj je według potrzeb i uznania. Pamiętaj o spożyciu wody, która jest również źródłem składników mineralnych,
  • Produkty z tej samej grupy składników można dowolnie ze sobą wymieniać, np. kaszę gryczaną na kaszę pęczak, produkty mięsne na tofu, nabiał zwierzęcy na roślinny.

 

Po zakupie i otrzymaniu linku będziesz mógł pobrać materiały maksymalnie 3 razy w ciągu 14 dni. Nie przegap terminu! Plany NIE są wysyłane ponownie! (Najlepiej zrobić to na komputerze)

Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że dalsze rozpowszechnianie produktów elektronicznych przez Kupującego bez zgody Sprzedawcy stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy do produktów elektronicznych i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.

 

Porzuć diety cud - jedz zdrowo, nie modnie

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.