fbpx
Jedz zdrowo, nie modnie
Porzuć "diety cud"
Diety gotowe
Jak robić dobre zakupy?
Sprawdź przewodnik
Poprzedni
Następny
Zapoznanie się z zawartością tej strony będzie najlepszą inwestycją w Twoje zdrowie!

Dyplomowani dietetycy pokażą Ci, że dieta to nie przykry obowiązek. Wskażą drogę do celu bez szufladkowania dotychczasowych osiągnięć. Wszystko z bieżąco aktualizowaną wiedzą opartą na faktach.

Dzięki mojemu zespołowi dowiesz się, że zdrowy styl życia to nie tylko zawartość talerza, ale również aspekty psychologiczne oraz aktywność fizyczna, która sprawia Ci przyjemność. O wszystkim przeczytasz w zakładce BLOG.

Jesteś dietetykiem lub trenerem i stawiasz pierwsze kroki w działalności on-line? Dla Ciebie przygotowaliśmy dział dotyczący biznesu i mediów społecznościowych.

Dołącz do społeczności z którą prawie codziennie dzielę się w 100% darmową wiedzą.

Jest nas już ponad 200 000!

Przepisy
Zuzanna Woźniak

Tofurnik z musem z mango

Składniki (przepis na 10 kawałków): Tofu naturalne, twarde – 450 g (2.5 x Opakowanie) Jogurt sojowy- 150 g Mango – 150 g (0.5 x Sztuka) Erytrol – 120 g (podzielone na 30g i 90g) Napój

Czytaj więcej »
Niewymyślne składniki, proste przepisy, ogólnodostępne produkty, oszczędność czasu
Współpraca indywidualna
– będziesz miał wpływ na dobór dań i składników w jadłospisie,
 
– sam zdecydujesz ile posiłków dziennie będziesz spożywać,
 
– otrzymasz dokładną listę zakupów oraz narzędzia do monitorowania swoich postępów,
 
– stały kontakt z dietetykiem, zmiany według Twoich uwag i preferencji, regularne raporty.
Dieta
„na już”
Wybierz odpowiednią dietę dla siebie  i pobierz w ciągu kilku minut!
 
– różne kaloryczności do wyboru (od 1400 kcal do 2500 kcal),
 
– 4 posiłki dziennie,
 
– szczegółowa lista zakupów i miary domowe.
Zobacz jak wygląda przykładowy jadłospis:
Nie decyduj w ciemno, sprawdź czego możesz się spodziewać po zakupie.
Opinie naszych klientów
  1. Patrycja (zweryfikowany)

    Świetny ebook, polecam! Bardzo dużo przydatnych wskazówek. Dodatkowym atutem są przepisy na tanie słodkości.

  2. Karolina (zweryfikowany)

    Byłam bardzo negatywnie nastawiona do wszelkiego rodzaju planów dietetycznych. A to strzał w 10! Nie spędzam w kuchni dłużej niż 10min, co jest idealne przy małym dziecku i pracy na pełen etat. Jeszcze ani razu nie byłam głodna. Dziękuję!

4.9 na 5
Na podstawie opinii 87 użytkowników
Kasia Obalska
Kasia Obalska
Czytaj więcej
Plany Ani są świetne. Przepisy są szybkie i proste, a dania są mega smaczne i zróżnicowane. Najnowszy plan wiosenny jest piątym, który zakupiłam u Ani i zdecydowanie jest jednym z moich ulubionych. Bardzo polecam 😄
Kasia Nieżurawska
Kasia Nieżurawska
Czytaj więcej
Mam wszystkie dostępne diety Ani oraz książki i ebooki. Jestem bardzo zadowolona. Posiłki są przede wszystkim normalne i bardzo smaczne. Książki to kopalnia wiedzy i każdy powinien mieć te pozycje na swoim regale ☺️. Ja już zostanę z Anią i jej zespołem na zawsze 😁
Izabela Głogowska
Izabela Głogowska
Czytaj więcej
Skorzystałam z konsultacji z Anią i jestem zachwycona! 🙂 Praca z Anią to nie tylko działanie stricte dietetyczne, bo w moim przypadku nie trzeba było zmieniać nawyków żywieniowych czy zwiększać aktywności fizycznej, a znaleźć inny obszar, który utrudnia osiągniecie celu wagowego i.. nie tylko 😉 Ania super sprawdza się też jako psycholog, świetny słuchacz a rozmowa przebiega jak z najlepszą kumpelą. Jest przy tym oczywiście bardzo profesjonalna, oferując ogromną dawkę wiedzy, ale tez wsparcia i ciepła 🙂
Beata Czachura
Beata Czachura
Czytaj więcej
Bardzo polecam jadłospisy przygotowane przez Anię, nie ma problemu z dostępnością składników, a dania są pyszne. Korzystałam z planu zimowego (placuszki z bananem - pychota!), aktualnie przeplatam z wiosennym 🙂 dużym plusem jest to, że nie trzeba spędzać dużo czasu w kuchni oraz dania na słodko 🙂
Michał Ebert
Michał Ebert
Czytaj więcej
Jestem bardzo zadowolony z konsultacji dietetycznej. Zaczęło się od dokładnej ankiety kilka dni wcześniej, dzięki czemu pani Ania była świetnie przygotowana do spotkania. Sama konsultacja on-line była bardzo rzeczowa, profesjonalna i miła. Odpowiedziała na wszystkie nurtujące mnie pytania, nie tylko z zakresu żywienia, ale również ogólnej higieny życia czy snu. Na koniec otrzymałem obfite podsumowanie spotkania w mailu, dzięki czemu pod ręką będę miał wnioski i zalecenia na przyszłość. Bardzo polecam! 🙂
Dominika Stryjska
Dominika Stryjska
Czytaj więcej
Ania jest nie tylko świetnym dietetykiem, ale również ciepłą i miłą osobą! Odpowie na każde pytanie i wszystko dobrze wytłumaczy. Materiały są świetnie przygotowane, przejrzyste i pomagają samemu dobrze zadbać o zdrowe żywienie. A jadłospisy to uczta dla podniebienia 😍
Iwona Danik
Iwona Danik
Czytaj więcej
Dziewczyna zna sie na rzeczy, bardzo fajnie przekazije swoja wiedze a dodatkowo propaguje normalny, zdrowy, zrownowazonu tryb zycia oraz zyczliwe podejscie do jedzenia i samej siebie. Szczerze polecam tez jej kanal na YouTube.
Zofia Mucha
Zofia Mucha
Czytaj więcej
Diety Ani stosuje z przerwami od około półroku. Nigdy nie chodzę głodna, potrawy są łatwe w przygotowaniu, a produkty dostępne w każdym sklepie. Jeżeli jeszcze się zastanawiasz to nie ma na czym 🙂
Kasia Mrozińska
Kasia Mrozińska
Czytaj więcej
Kurs "zostań swoim dietetykiem" świetny. Bardzo dużo materiałów, dużo rzeczy wytłumaczone tak prosto. Polecam również obserwować na instagramie co chwila jakieś nowe ciekawe informacje 😉 pierwszy dietetyk którego poznałam i mówi otwarcie - wszystko z umiarem, wszystko dla ludzi, ale właśnie odpowiednie ilości. Polecam z całego serducha 😊😊
Olga Jaracz
Olga Jaracz
Czytaj więcej
Plany zimowy i włoski są przepyszne. Proste, łatwe dania. I nie chodzisz głodny.
Poprzedni
Następny
Poznaj mój zespół
FAQ – Najczęściej zadawane pytania

Dietetyk przygotuje ją dla Ciebie do 7 dni roboczych.

W jadłospisie nie znajdą się egzotyczne, drogie produkty, których nie będziesz mógł dostać
w przeciętnym markecie chyba, że pojawią się specjalne życzenia odnośnie ich doboru. Na wszystko masz wpływ przy wypełnianiu formularza po zakupie pakietu. Bazujemy na produktach sezonowych dopasowanych do Twoich możliwości finansowych.

Jadłospis będzie dopasowany do Twojego stylu życia, możliwości czasowych przygotowania posiłków oraz posiadanych sprzętów kuchennych.

Szyta na miarę rozpiska uwzględnia także umiejętności kulinarne pacjenta, więc bez problemu dobierzemy odpowiednie dania łatwe w przygotowaniu.

Staraj się komponować posiłki z dostępnych produktów podobnych do tych z diety sięgając po warzywa, owoce, źródło białka, zdrowego tłuszczu i odpowiednie węglowodany, pamiętając o dobrym nawodnieniu i nie przejadaniu się. Po powrocie wróć do realizacji planu według rozpiski.

Jeśli jest to jeden posiłek – jemy ze smakiem danie w restauracji czy u mamy która je podaje J

Wszystko zależy od tego jak on wygląda oraz w jaki sposób będziesz realizować zaplanowaną ścieżkę współpracy. Pamiętaj, że dietetyk jest od tego, aby pomóc Ci w zakresie obrania odpowiedniego kierunku budowania nawyków żywieniowych, ale nie będzie strażnikiem Twoich poczynań.
W przypadku diety redukcyjnej zdrowe tempo utraty masy ciała zmniejszające ryzyko efektu jojo to około 0,5 % – 1 % tygodniowo.

Wszystkie niezbędne składniki mineralne i witaminy staramy się dostarczać z żywności konwencjonalnej. W przypadku braku takiej możliwości suplementacja będzie tylko uzupełnieniem planu dietetycznego, nie jego podstawą i niezbędnym elementem chyba, że taką potrzebę zasugeruje typ diety, stan fizjologiczny etc.

Na ten moment nie ma takiej możliwości.

Tak, ponieważ dobrze jest znać granice swoich kompetencji.  Nie współpracujemy z osobami podczas leczenia onkologicznego, hematologicznego, dzieci i osób poniżej 18 roku życia, chorób nerek, cukrzycy typu 1, zaburzeń odżywiania, dny moczanowej, sportowcami wyczynowymi, osobami po resekcji żołądka, ze stomią

Jeżeli masz pytania i wątpliwości odnośnie Twojego indywidualnego przypadku, napisz do nas wiadomość przez formularz kontaktowy.

W uzasadnionych przypadkach zastrzegamy sobie prawo do odmowy współpracy po otrzymaniu formularza

Jak najbardziej. Otrzymasz zdrową, odpowiednio zbilansowaną, a do tego smaczną dietę wegańską czy wegetariańską bez ryzyka niedoborów.

Współpraca indywidualna gwarantuje pełną personalizację jadłospisu oraz zaleceń żywieniowych wraz z planem suplementacji i ciągłą opieką dietetyka. Diety gotowe to plany na tu i teraz – do pobrania w ciągu kilku minut po zakupie. Jest to idealna opcja na start kiedy chcesz wypróbować takie narzędzie przed rozpoczęciem bardziej kosztownej współpracy indywidualnej. Nie podlegają one jednak modyfikacji przez nasz zespół, więc wymienniki musisz dobierać indywidualnie w momencie kiedy pojawi się tam coś, czego nie lubisz. Każda dieta gotowa zawiera listę zakupów, więc można podejrzeć ją przed ostateczną decyzją. Kaloryczność dobierasz samodzielnie przy użyciu kalkulatora dostępnego na stronie lub profesjonalnej usługi „analiza zapotrzebowania”.

Na ten moment w ofercie nie ma specjalnego pakietu diety dla par jednak niewykluczone, że zmieni się to w przyszłości.

Nie przygotowujemy spersonalizowanych planów treningowych on-line, jednak naczelny trener naszej drużyny przygotował specjalną platformę na której możesz ćwiczyć razem z nim bez obaw o błędną technikę prowadzącego: https://wezpocwicz.pl/

#materiałsponsorowany #reklama @basiclabdermocosmetics 

Witamina A, oprócz aspektów typowo dietetycznych, sprawdzi się także w pielęgnacji skóry! Nie tylko działa odmładzająco, ale też radzi sobie z trądzikiem, niedoskonałościami i przebarwieniami. Jeśli chcielibyście wprowadzić ją do pielęgnacji, ale nie wiecie, jak zacząć, to możecie napisać na porada@basiclab.pl albo wiadomość prywatną na IG @basiclabdermocosmetics, gdzie specjaliści pomogą Wam dobrać odpowiedni produkt😊 A na mój kod: ANNA20 macie dodatkowo 20% zniżki na wszystkie, nieprzecenione produkty
1184 12
I mogą stosować ją insulinooporni ❤️ Sprawdź „Tanią dietę na każdą kieszeń z niskim IG” w cenie promocyjnej tylko do niedzieli 🙋🏼‍♀️

#oszczedzamy #taniadieta #taniejedzenie
1426 11
#materiałsponsorowany #reklama #BayerPolska

Nie wiem jak Wy, ale ja słyszałam wielokrotnie o zrównoważonym rolnictwie, jednak nigdy nie wiedziałam co dokładnie oznacza ten termin. Ostatnio jednak miałam okazję zwiedzić takie gospodarstwo i zgłębić temat

Najbardziej zaskoczyło mnie:
➡️ to, że gospodarz ogranicza emisję CO2 m.in. dzięki zastosowaniu stacji pogodowych i modeli chorobowych, które pozwalają na wykonywanie zabiegów ochronnych tylko w czasie, w którym jest to konieczne – dzięki czemu maszyny rolnicze mogą znacznie rzadziej wyjeżdżać w pole, a także dzięki sadzeniu drzew, czy pozostawieniu resztek po żniwach, które tworzą próchnicę;

➡️ jak gospodarze dbają o glebę, aby ziemia dawała plony teraz, ale także przyszłym pokoleniom;

➡️ w jaki sposób w rolnictwie można zadbać o bioróżnorodność poprzez różnorodne nasadzenia, zamieszczanie hoteli dla dzikich zapylaczy, sianie pasów łąk kwietnych zapewniających zapylaczom pokarm od końca maja aż do pierwszych przymrozków, a także poprzez pozostawienie naturalnych kopców ziemnych dla owadów pożytecznych

Zrównoważone rolnictwo to rolnictwo, które może ocalić świat! Żywność produkuje się tu wykorzystując zasoby naturalne przy ograniczeniu negatywnego wpływ na środowisko i zachowaniu opłacalności

To złoty środek między rolnictwem konwencjonalnym a ekologicznym, a gospodarstwo Pana Krzysztofa jest pierwszym w Polsce gospodarstwem w sieci #BayerForwardFarming, która popularyzuje na całym świecie ideę zrównoważonego rolnictwa
1052 22
Zbieram na Waszą prośbę nasze gastro-polecajki ☺️

➡️Słodkie wypieki:
Mamiche
Cedric Grolet Opera (bardziej kosztowne)
Utopie
Makaroniki Pierre Hermes 

➡️Śniadania:
Seasons 
5 Pailles
LouLou 

➡️Kawiarnie:
Cafe Marly (z obłędnym widokiem na Luwr)
Le Cairn (świetna kawa na wynos nieopodal wieży)

➡️Wytrawne:
Cafe Central
Dwich and Glace - obłędne tanie kanapki🤤
Bambini - restauracja ze świetnym widokiem 

Na liście do spróbowania było o wiele więcej, ale żołądek tylko jeden 😢🥹

Do zobaczenia Paryż! Już tęsknię❤️

#gdziezjeśćwparyżu #jedzeniewparyżu #paris #food #jedzenie
1462 10
#współpracareklamowa #materiałsponsorowany @moninipolska 

Jak przechowywać awokado żeby nie ciemniało? Jest na to prosty sposób jeśli nie macie w domu cytryny💁‍♀️

Więcej przydatnych trików jak nie marnować żywności znajdziecie w eBooku „Oszczędzamy”❤️

#awokado #oszczedzamy #niemarnuj #jedzenie #food #żywność
1388 19
Paryski przerywnik dzień 3🇫🇷 
Kto zwiedza to miasto razem ze mną na stories?❤️

#paris
5073 53
Chcesz zmniejszyć wydatki na jedzenie? Zobacz za które produkty prawdodpobnie przepłacasz:
➡️ produkty proteinowe - spokojnie zastąpisz je konwencjonalnym tańszym nabiałem 
➡️ „zamienniki” cukru, które w praktyce są po prostu innym jego źródłem
➡️ produkty we współpracy z influencerami
➡️ produkty „dla dzieci” - zazwyczaj stosunek ceny do pojemności jest niekorzystny, a składem niekoniecznie muszą się wyróżniać 

Za jakie produkty wydaje Wam się, że najczęściej przepłacacie?

Promocja na nowe jadłospisy jeszcze przez 1,5 tygodnia ❤️ 

#oszczedzanieprzezgotowanie #jedzenie #food #nieprzepłacaj
2938 42
Przewiń do góry