fbpx
Jedz zdrowo, nie modnie
Porzuć "diety cud"
Diety gotowe
Jak robić dobre zakupy?
Sprawdź przewodnik
Poprzedni
Następny
Zapoznanie się z zawartością tej strony będzie najlepszą inwestycją w Twoje zdrowie!

Dyplomowani dietetycy pokażą Ci, że dieta to nie przykry obowiązek. Wskażą drogę do celu bez szufladkowania dotychczasowych osiągnięć. Wszystko z bieżąco aktualizowaną wiedzą opartą na faktach.

Dzięki mojemu zespołowi dowiesz się, że zdrowy styl życia to nie tylko zawartość talerza, ale również aspekty psychologiczne oraz aktywność fizyczna, która sprawia Ci przyjemność. O wszystkim przeczytasz w zakładce BLOG.

Jesteś dietetykiem lub trenerem i stawiasz pierwsze kroki w działalności on-line? Dla Ciebie przygotowaliśmy dział dotyczący biznesu i mediów społecznościowych.

Dołącz do społeczności z którą prawie codziennie dzielę się w 100% darmową wiedzą.

Jest nas już ponad 200 000 osób!

Dieta
Zuzanna Woźniak

Dieta dla serca – profilaktyka dyslipidemii

Choroby układu sercowo-naczyniowego, których główną składową są choroby sercowo-naczyniowe na podłożu miażdżycy, są odpowiedzialne za ponad 4 mln zgonów w Europie każdego roku. Z ich powodu umiera więcej kobiet niż mężczyzn, chociaż zgony z przyczyn

Czytaj więcej »
Niewymyślne składniki, proste przepisy, ogólnodostępne produkty, oszczędność czasu
Współpraca indywidualna
– będziesz miał wpływ na dobór dań i składników w jadłospisie,
 
– sam zdecydujesz ile posiłków dziennie będziesz spożywać,
 
– otrzymasz dokładną listę zakupów oraz narzędzia do monitorowania swoich postępów,
 
– stały kontakt z dietetykiem, zmiany według Twoich uwag i preferencji, regularne raporty.
Dieta
„na już”
Wybierz odpowiednią dietę dla siebie  i pobierz w ciągu kilku minut!
 
– różne kaloryczności do wyboru (od 1400 kcal do 2500 kcal),
 
– 4 posiłki dziennie,
 
– szczegółowa lista zakupów i miary domowe.
Zobacz jak wygląda przykładowy jadłospis:
Nie decyduj w ciemno, sprawdź czego możesz się spodziewać po zakupie.
5 na 5
Na podstawie opinii 64 użytkowników
Kasia Obalska
Kasia Obalska
Czytaj więcej
Plany Ani są świetne. Przepisy są szybkie i proste, a dania są mega smaczne i zróżnicowane. Najnowszy plan wiosenny jest piątym, który zakupiłam u Ani i zdecydowanie jest jednym z moich ulubionych. Bardzo polecam 😄
Beata Czachura
Beata Czachura
Czytaj więcej
Bardzo polecam jadłospisy przygotowane przez Anię, nie ma problemu z dostępnością składników, a dania są pyszne. Korzystałam z planu zimowego (placuszki z bananem - pychota!), aktualnie przeplatam z wiosennym 🙂 dużym plusem jest to, że nie trzeba spędzać dużo czasu w kuchni oraz dania na słodko 🙂
Dominika Stryjska
Dominika Stryjska
Czytaj więcej
Ania jest nie tylko świetnym dietetykiem, ale również ciepłą i miłą osobą! Odpowie na każde pytanie i wszystko dobrze wytłumaczy. Materiały są świetnie przygotowane, przejrzyste i pomagają samemu dobrze zadbać o zdrowe żywienie. A jadłospisy to uczta dla podniebienia 😍
Kasia Mrozińska
Kasia Mrozińska
Czytaj więcej
Kurs "zostań swoim dietetykiem" świetny. Bardzo dużo materiałów, dużo rzeczy wytłumaczone tak prosto. Polecam również obserwować na instagramie co chwila jakieś nowe ciekawe informacje 😉 pierwszy dietetyk którego poznałam i mówi otwarcie - wszystko z umiarem, wszystko dla ludzi, ale właśnie odpowiednie ilości. Polecam z całego serducha 😊😊
Olga Jaracz
Olga Jaracz
Czytaj więcej
Plany zimowy i włoski są przepyszne. Proste, łatwe dania. I nie chodzisz głodny.
Zofia Mucha
Zofia Mucha
Czytaj więcej
Diety Ani stosuje z przerwami od około półroku. Nigdy nie chodzę głodna, potrawy są łatwe w przygotowaniu, a produkty dostępne w każdym sklepie. Jeżeli jeszcze się zastanawiasz to nie ma na czym 🙂
Poprzedni
Następny
Poznaj mój zespół
FAQ – Najczęściej zadawane pytania

Dietetyk przygotuje ją dla Ciebie do 7 dni roboczych.

W jadłospisie nie znajdą się egzotyczne, drogie produkty, których nie będziesz mógł dostać
w przeciętnym markecie chyba, że pojawią się specjalne życzenia odnośnie ich doboru. Na wszystko masz wpływ przy wypełnianiu formularza po zakupie pakietu. Bazujemy na produktach sezonowych dopasowanych do Twoich możliwości finansowych.

Jadłospis będzie dopasowany do Twojego stylu życia, możliwości czasowych przygotowania posiłków oraz posiadanych sprzętów kuchennych.

Szyta na miarę rozpiska uwzględnia także umiejętności kulinarne pacjenta, więc bez problemu dobierzemy odpowiednie dania łatwe w przygotowaniu.

Staraj się komponować posiłki z dostępnych produktów podobnych do tych z diety sięgając po warzywa, owoce, źródło białka, zdrowego tłuszczu i odpowiednie węglowodany, pamiętając o dobrym nawodnieniu i nie przejadaniu się. Po powrocie wróć do realizacji planu według rozpiski.

Jeśli jest to jeden posiłek – jemy ze smakiem danie w restauracji czy u mamy która je podaje J

Wszystko zależy od tego jak on wygląda oraz w jaki sposób będziesz realizować zaplanowaną ścieżkę współpracy. Pamiętaj, że dietetyk jest od tego, aby pomóc Ci w zakresie obrania odpowiedniego kierunku budowania nawyków żywieniowych, ale nie będzie strażnikiem Twoich poczynań.
W przypadku diety redukcyjnej zdrowe tempo utraty masy ciała zmniejszające ryzyko efektu jojo to około 0,5 % – 1 % tygodniowo.

Wszystkie niezbędne składniki mineralne i witaminy staramy się dostarczać z żywności konwencjonalnej. W przypadku braku takiej możliwości suplementacja będzie tylko uzupełnieniem planu dietetycznego, nie jego podstawą i niezbędnym elementem chyba, że taką potrzebę zasugeruje typ diety, stan fizjologiczny etc.

Na ten moment nie ma takiej możliwości.

Tak, ponieważ dobrze jest znać granice swoich kompetencji.  Nie współpracujemy z osobami podczas leczenia onkologicznego, hematologicznego, dzieci i osób poniżej 18 roku życia, chorób nerek, cukrzycy typu 1, zaburzeń odżywiania, dny moczanowej, sportowcami wyczynowymi, osobami po resekcji żołądka, ze stomią

Jeżeli masz pytania i wątpliwości odnośnie Twojego indywidualnego przypadku, napisz do nas wiadomość przez formularz kontaktowy.

W uzasadnionych przypadkach zastrzegamy sobie prawo do odmowy współpracy po otrzymaniu formularza

Jak najbardziej. Otrzymasz zdrową, odpowiednio zbilansowaną, a do tego smaczną dietę wegańską czy wegetariańską bez ryzyka niedoborów.

Współpraca indywidualna gwarantuje pełną personalizację jadłospisu oraz zaleceń żywieniowych wraz z planem suplementacji i ciągłą opieką dietetyka. Diety gotowe to plany na tu i teraz – do pobrania w ciągu kilku minut po zakupie. Jest to idealna opcja na start kiedy chcesz wypróbować takie narzędzie przed rozpoczęciem bardziej kosztownej współpracy indywidualnej. Nie podlegają one jednak modyfikacji przez nasz zespół, więc wymienniki musisz dobierać indywidualnie w momencie kiedy pojawi się tam coś, czego nie lubisz. Każda dieta gotowa zawiera listę zakupów, więc można podejrzeć ją przed ostateczną decyzją. Kaloryczność dobierasz samodzielnie przy użyciu kalkulatora dostępnego na stronie lub profesjonalnej usługi „analiza zapotrzebowania”.

Na ten moment w ofercie nie ma specjalnego pakietu diety dla par jednak niewykluczone, że zmieni się to w przyszłości.

Nie przygotowujemy spersonalizowanych planów treningowych on-line, jednak naczelny trener naszej drużyny przygotował specjalną platformę na której możesz ćwiczyć razem z nim bez obaw o błędną technikę prowadzącego: https://wezpocwicz.pl/

Czy niedojadanie może być przyczyną niepowodzenia w odchudzaniu? Jak najbardziej. O innych błędach posłuchacie w odcinku na YT na temat 10 najczęściej popełnianych na redukcji błędów. Posłuchajcie jak się nie odchudzać (YT: @niekoniecznie_dietetycznie)

Czy ten błąd dotyczy/dotyczył Was?🧐🤨

#odchudzanie #redukcja #dieta #dietetyk #kilogramy #jedzenie #zdrowie #wiedza #nauka
1719 8
Tak przeczytałam ostatnio w jednej z książek na temat diet odchudzających i ciężko się z tym nie zgodzić. Jestem dietetykiem, więc widzę różne strony stosowania kuracji mających na celu redukcję masy ciała i nie twierdzę, że wszystkie nagle należy wrzucić do jednego worka z napisem "złe". Są ludzi u których rozpiski sprawdzają się świetnie, są tacy, którzy cenią sobie elastyczność i swobodę wyboru🥗

Dla każdego człowieka trzeba znaleźć odpowiednią metodę, która pozwoli mu osiągnąć swój cel, ale zawsze musi być to poparte odpowiednią edukacją tak, aby zmiana zagościła w jego życiu TRWALE, nie jako chwilowy efekt tak, jak często bywa to u ludzi, którzy na punkcie odchudzania mają obsesję. Kto z nas nie będzie w stanie wymienić chociaż jednej osoby ze swojego środowiska, która przysłowiowo odchudza się całe życie? Czy czyni ją to zdrową bądź szczupłą? No właśnie... Większość osób NIE jest w stanie stosować kuracji odchudzającej przez kilkanaście-kilkadziesiąt lat. To nie ona powinna gwarantować nam utrzymanie odpowiedniej masy ciała❌

#jedzenie #odchudzanie #redukcja #kalorie #zdrowie #wiedza #nauka #zdrowejedzenie #dieta #dietetyka #jedzenie #ciało #food #odżywianie
5351 22
Dzień dobry! Dzisiaj trochę o mięsie w kontekście grillowania🍗

Primo - jeśli dla Was grill nie obędzie się bez karkówki i kiełbasy to naprawdę rozumiem i każdy wybiera to, co danej osobie odpowiada. Według zasady 80/20 i na takie rzeczy w diecie jest miejsce, ale jeśli grillujecie często i chcecie przykładać do tego nieco większą wagę to zapraszam do lektury🙋🏼‍♀️

Moje rady - na co warto zwrócić uwagę przy mięsnym grillu?
➡️czysty grill - niby oczywiste, ale... czy na pewno? Zadbajcie o to żeby dobrze umyć go z przypalonych resztek przed kolejną posiadówką
➡️mięso to nie tylko karkówka, kiełbasa albo kurczak. Jeśli pierś z kurczaka na grillu to dla Was profanacja to chudym mięsem będzie także schab, polędwiczki wieprzowe czy też inne części drobiu - mięso z ud czy skrzydełka to też niezła opcja
➡️bawcie się formą - nie musi to być kawał mięcha położony na grillu. Przygotujcie kolorowe szaszłyki, burgery, etc
➡️mięso to także ryby, które równie fantastycznie mogą sprawdzić się z rusztu. Próbujcie nowych rozwiązań
➡️stosujcie zioła, marynaty - źródła przeciwutleniaczy zawsze na plus, a dodatkowo inny poziom smaku
➡️przygotujcie dodatki - pieczarki, szparagi, faszerowane bakłażany/cukinia, sałatka, kolby kukurydzy
➡️nie głodujcie cały dzień żeby wieczorem "móc najeść się na grillu" - rzucicie się na jedzenie i wiadomo czym się to skończy. To normalny posiłek, po prostu w innej formie, nie nadrabianie kcal z całego dnia

Kwestie techniczne:
❌nie grillujcie w ogniu, nie dolewajcie nic podczas grillowania
✅najlepiej używać aluminiowych tacek żeby tłuszcz z mięsa nie miał kontaktu z ogniem
✅mniejsze kawałki produktów to krótszy kontakt z temp nad ogniem
❌nie jemy spalenizny

Co mięsnego pojawi się na Waszym grillu?😎

#zakupyzdietetykiem #zdrowezakupy #zdrowoprzezsupermarket #mięso #grillowanie #grill #dietetyk #dieta #jedzenie #zdrowejedzenie #food #nutrition #wiedza #nauka
3829 41
Jutro zajmę się tematem mięsa w kontekście grillowania (chociaż osoby, które przeczytały już „Zdrowo przez supermarket” zapewne wszystko wiedzą😎), a tymczasem dzisiaj grill w wersji wege. Czy mięso to obowiązkowy jego element? Absolutnie nie!

Dla osób z wczorajszego live - chlebek oczywiście najlepszą wege potrawą z grilla ❤️😅

Co dodalibyście do tego wege zestawienia?

#zakupyzdietetykiem #zdrowezakupy #zdrowoprzezsupermarket #wege #grillowanie #grill #dietetyk #dieta #jedzenie #zdrowejedzenie #food #nutrition #wiedza #nauka
7328 123
Jak już wiecie z wczorajszego stories, smażenie nie jest najbardziej optymalną opcją jeśli chodzi o obróbkę termiczną. Chcąc nie chcąc tracimy przy tym dużo wartości odżywczych, jednak musimy też odróżnić smażenie we fryturze frytek na łoju, a krótkie podsmażanie warzyw czy mięsa na oliwie przy przygotowywaniu obiadu🥗

Smażenie to także temat, który już niejednokrotnie przewijał się na moim profilu. Każdy z nas ma jakieś swoje przyzwyczajenia i nawyki w tym kontekście, jednak pamiętajcie proszę, że dyskutujemy tutaj na poziomie nauki. Jajecznica na maśle może mi bardziej smakować (opinia), ale dla zdrowia lepiej będzie przyrządzić ją na oleju rzepakowym (fakt). Nie nakazuję zmieniać Wam swoich przyzwyczajeń jeżeli Wam odpowiadają, a analizuję tłuszcze pod kątem ich wpływu na nasz organizm☺️

Tłuszcz do smażenia powinien mieć jak najmniej wielonienasyconych kwasów tłuszczowych, cholesterolu, a przy okazji jak najwięcej polifenoli czy witaminy E. Stąd taki podział, a nie inny. Wzięłam też pod uwagę nasycone kwasy tłuszczowe, które najlepiej na co dzień ograniczać. Dodam jeszcze 3 istotne fakty o które zapewne pojawią się dodatkowe pytania:
➡️olej kokosowy dobrze nadaje się do smażenia, jednak ze względu na dużą zawartość NKT najlepiej po prostu korzystać z innych źródeł. Gdy jednak szukacie tłuszczu do usmażenia pączków dwa razy do roku to może być dobry wybór,
➡️olej rzepakowy do smażenia wybieramy w formie rafinowanej. Nierafinowany stosujemy na zimno,
➡️olej ryżowy też będzie w porządku jeśli chodzi o smażenie

Na końcu proszę Was o to żebyście pamiętali, że rozmawiamy o jedzeniu. Z jakiegoś powodu temat smażenia to dla nas możliwość do obrzucania się błotem, bo ktoś woli masło, a niby nie można, a tutaj smalec też na nie. To nie polityka, można dyskutować spokojnie i z klasą 😉 Jedzcie co chcecie✌️
Smacznej kawusi i maślanego laguna 🥐

#oleje #oliwa #smażenie #zdrowie #wiedza #nauka #food #jedzenie #nutrition #masło #margaryna #smalec #zdrowezakupy #dieta #dietetyk
5682 216
Przewiń do góry