fbpx
Jedz zdrowo, nie modnie
Porzuć "diety cud"
Diety gotowe
Jak robić dobre zakupy?
Sprawdź przewodnik
Poprzedni
Następny
Zapoznanie się z zawartością tej strony będzie najlepszą inwestycją w Twoje zdrowie!

Dyplomowani dietetycy pokażą Ci, że dieta to nie przykry obowiązek. Wskażą drogę do celu bez szufladkowania dotychczasowych osiągnięć. Wszystko z bieżąco aktualizowaną wiedzą opartą na faktach.

Dzięki mojemu zespołowi dowiesz się, że zdrowy styl życia to nie tylko zawartość talerza, ale również aspekty psychologiczne oraz aktywność fizyczna, która sprawia Ci przyjemność. O wszystkim przeczytasz w zakładce BLOG.

Jesteś dietetykiem lub trenerem i stawiasz pierwsze kroki w działalności on-line? Dla Ciebie przygotowaliśmy dział dotyczący biznesu i mediów społecznościowych.

Dołącz do społeczności z którą prawie codziennie dzielę się w 100% darmową wiedzą.

Jest nas już ponad 200 000!

Niewymyślne składniki, proste przepisy, ogólnodostępne produkty, oszczędność czasu
Współpraca indywidualna
– będziesz miał wpływ na dobór dań i składników w jadłospisie,
 
– sam zdecydujesz ile posiłków dziennie będziesz spożywać,
 
– otrzymasz dokładną listę zakupów oraz narzędzia do monitorowania swoich postępów,
 
– stały kontakt z dietetykiem, zmiany według Twoich uwag i preferencji, regularne raporty.
Dieta
„na już”
Wybierz odpowiednią dietę dla siebie  i pobierz w ciągu kilku minut!
 
– różne kaloryczności do wyboru (od 1400 kcal do 2500 kcal),
 
– 4 posiłki dziennie,
 
– szczegółowa lista zakupów i miary domowe.
Zobacz jak wygląda przykładowy jadłospis:
Nie decyduj w ciemno, sprawdź czego możesz się spodziewać po zakupie.
4.9 na 5
Na podstawie opinii 64 użytkowników
Kasia Obalska
Kasia Obalska
Czytaj więcej
Plany Ani są świetne. Przepisy są szybkie i proste, a dania są mega smaczne i zróżnicowane. Najnowszy plan wiosenny jest piątym, który zakupiłam u Ani i zdecydowanie jest jednym z moich ulubionych. Bardzo polecam 😄
Kasia Nieżurawska
Kasia Nieżurawska
Czytaj więcej
Mam wszystkie dostępne diety Ani oraz książki i ebooki. Jestem bardzo zadowolona. Posiłki są przede wszystkim normalne i bardzo smaczne. Książki to kopalnia wiedzy i każdy powinien mieć te pozycje na swoim regale ☺️. Ja już zostanę z Anią i jej zespołem na zawsze 😁
Izabela Głogowska
Izabela Głogowska
Czytaj więcej
Skorzystałam z konsultacji z Anią i jestem zachwycona! 🙂 Praca z Anią to nie tylko działanie stricte dietetyczne, bo w moim przypadku nie trzeba było zmieniać nawyków żywieniowych czy zwiększać aktywności fizycznej, a znaleźć inny obszar, który utrudnia osiągniecie celu wagowego i.. nie tylko 😉 Ania super sprawdza się też jako psycholog, świetny słuchacz a rozmowa przebiega jak z najlepszą kumpelą. Jest przy tym oczywiście bardzo profesjonalna, oferując ogromną dawkę wiedzy, ale tez wsparcia i ciepła 🙂
Beata Czachura
Beata Czachura
Czytaj więcej
Bardzo polecam jadłospisy przygotowane przez Anię, nie ma problemu z dostępnością składników, a dania są pyszne. Korzystałam z planu zimowego (placuszki z bananem - pychota!), aktualnie przeplatam z wiosennym 🙂 dużym plusem jest to, że nie trzeba spędzać dużo czasu w kuchni oraz dania na słodko 🙂
Michał Ebert
Michał Ebert
Czytaj więcej
Jestem bardzo zadowolony z konsultacji dietetycznej. Zaczęło się od dokładnej ankiety kilka dni wcześniej, dzięki czemu pani Ania była świetnie przygotowana do spotkania. Sama konsultacja on-line była bardzo rzeczowa, profesjonalna i miła. Odpowiedziała na wszystkie nurtujące mnie pytania, nie tylko z zakresu żywienia, ale również ogólnej higieny życia czy snu. Na koniec otrzymałem obfite podsumowanie spotkania w mailu, dzięki czemu pod ręką będę miał wnioski i zalecenia na przyszłość. Bardzo polecam! 🙂
Dominika Stryjska
Dominika Stryjska
Czytaj więcej
Ania jest nie tylko świetnym dietetykiem, ale również ciepłą i miłą osobą! Odpowie na każde pytanie i wszystko dobrze wytłumaczy. Materiały są świetnie przygotowane, przejrzyste i pomagają samemu dobrze zadbać o zdrowe żywienie. A jadłospisy to uczta dla podniebienia 😍
Iwona Danik
Iwona Danik
Czytaj więcej
Dziewczyna zna sie na rzeczy, bardzo fajnie przekazije swoja wiedze a dodatkowo propaguje normalny, zdrowy, zrownowazonu tryb zycia oraz zyczliwe podejscie do jedzenia i samej siebie. Szczerze polecam tez jej kanal na YouTube.
Zofia Mucha
Zofia Mucha
Czytaj więcej
Diety Ani stosuje z przerwami od około półroku. Nigdy nie chodzę głodna, potrawy są łatwe w przygotowaniu, a produkty dostępne w każdym sklepie. Jeżeli jeszcze się zastanawiasz to nie ma na czym 🙂
Kasia Mrozińska
Kasia Mrozińska
Czytaj więcej
Kurs "zostań swoim dietetykiem" świetny. Bardzo dużo materiałów, dużo rzeczy wytłumaczone tak prosto. Polecam również obserwować na instagramie co chwila jakieś nowe ciekawe informacje 😉 pierwszy dietetyk którego poznałam i mówi otwarcie - wszystko z umiarem, wszystko dla ludzi, ale właśnie odpowiednie ilości. Polecam z całego serducha 😊😊
Olga Jaracz
Olga Jaracz
Czytaj więcej
Plany zimowy i włoski są przepyszne. Proste, łatwe dania. I nie chodzisz głodny.
Poprzedni
Następny
Poznaj mój zespół
FAQ – Najczęściej zadawane pytania

Dietetyk przygotuje ją dla Ciebie do 7 dni roboczych.

W jadłospisie nie znajdą się egzotyczne, drogie produkty, których nie będziesz mógł dostać
w przeciętnym markecie chyba, że pojawią się specjalne życzenia odnośnie ich doboru. Na wszystko masz wpływ przy wypełnianiu formularza po zakupie pakietu. Bazujemy na produktach sezonowych dopasowanych do Twoich możliwości finansowych.

Jadłospis będzie dopasowany do Twojego stylu życia, możliwości czasowych przygotowania posiłków oraz posiadanych sprzętów kuchennych.

Szyta na miarę rozpiska uwzględnia także umiejętności kulinarne pacjenta, więc bez problemu dobierzemy odpowiednie dania łatwe w przygotowaniu.

Staraj się komponować posiłki z dostępnych produktów podobnych do tych z diety sięgając po warzywa, owoce, źródło białka, zdrowego tłuszczu i odpowiednie węglowodany, pamiętając o dobrym nawodnieniu i nie przejadaniu się. Po powrocie wróć do realizacji planu według rozpiski.

Jeśli jest to jeden posiłek – jemy ze smakiem danie w restauracji czy u mamy która je podaje J

Wszystko zależy od tego jak on wygląda oraz w jaki sposób będziesz realizować zaplanowaną ścieżkę współpracy. Pamiętaj, że dietetyk jest od tego, aby pomóc Ci w zakresie obrania odpowiedniego kierunku budowania nawyków żywieniowych, ale nie będzie strażnikiem Twoich poczynań.
W przypadku diety redukcyjnej zdrowe tempo utraty masy ciała zmniejszające ryzyko efektu jojo to około 0,5 % – 1 % tygodniowo.

Wszystkie niezbędne składniki mineralne i witaminy staramy się dostarczać z żywności konwencjonalnej. W przypadku braku takiej możliwości suplementacja będzie tylko uzupełnieniem planu dietetycznego, nie jego podstawą i niezbędnym elementem chyba, że taką potrzebę zasugeruje typ diety, stan fizjologiczny etc.

Na ten moment nie ma takiej możliwości.

Tak, ponieważ dobrze jest znać granice swoich kompetencji.  Nie współpracujemy z osobami podczas leczenia onkologicznego, hematologicznego, dzieci i osób poniżej 18 roku życia, chorób nerek, cukrzycy typu 1, zaburzeń odżywiania, dny moczanowej, sportowcami wyczynowymi, osobami po resekcji żołądka, ze stomią

Jeżeli masz pytania i wątpliwości odnośnie Twojego indywidualnego przypadku, napisz do nas wiadomość przez formularz kontaktowy.

W uzasadnionych przypadkach zastrzegamy sobie prawo do odmowy współpracy po otrzymaniu formularza

Jak najbardziej. Otrzymasz zdrową, odpowiednio zbilansowaną, a do tego smaczną dietę wegańską czy wegetariańską bez ryzyka niedoborów.

Współpraca indywidualna gwarantuje pełną personalizację jadłospisu oraz zaleceń żywieniowych wraz z planem suplementacji i ciągłą opieką dietetyka. Diety gotowe to plany na tu i teraz – do pobrania w ciągu kilku minut po zakupie. Jest to idealna opcja na start kiedy chcesz wypróbować takie narzędzie przed rozpoczęciem bardziej kosztownej współpracy indywidualnej. Nie podlegają one jednak modyfikacji przez nasz zespół, więc wymienniki musisz dobierać indywidualnie w momencie kiedy pojawi się tam coś, czego nie lubisz. Każda dieta gotowa zawiera listę zakupów, więc można podejrzeć ją przed ostateczną decyzją. Kaloryczność dobierasz samodzielnie przy użyciu kalkulatora dostępnego na stronie lub profesjonalnej usługi „analiza zapotrzebowania”.

Na ten moment w ofercie nie ma specjalnego pakietu diety dla par jednak niewykluczone, że zmieni się to w przyszłości.

Nie przygotowujemy spersonalizowanych planów treningowych on-line, jednak naczelny trener naszej drużyny przygotował specjalną platformę na której możesz ćwiczyć razem z nim bez obaw o błędną technikę prowadzącego: https://wezpocwicz.pl/

W mojej pracy regularnie spotykam się z wieloma kobietami, które zgłaszają się do mnie w celu redukcji masy ciała. Nierzadko jednak presja najmniejszej cyferki na wadze przysłania racjonalne spojrzenie na cały organizm człowieka. Bycie szczupłą nie równa się bycie zdrową czy szczęśliwą, jednak proces dążenia do tego efektu często równa się niskiemu poziomu energii, wiecznemu byciu głodnym, senności, przewlekłej frustracji, niezadowolenia i stresu związanego z tym, że sięgamy po coś "zakazanego" mimo tego, że nie jest to zgodne z idealnym planem

Zamiast tego warto skupić się na tym, aby nasz organizm był silny. Dostarczać mu energii zgodnie z realnym zapotrzebowaniem tak, aby mógł odpowiednio pracować. Zmień perspektywę i zamiast katować się ciągle znienawidzonym cardio dla spalania chwyć w dłoń lekkie hantle czy butelki wody i włącz do swojej rutyny trening siłowy, który realnie odmieni także twoją sylwetkę, pokaże nowe możliwości i z czasem nauczy, że mniej wcale nie znaczy lepiej!👊🏻✌️

Post inspirowany wpisem @nutritionwithnursejackie

#dieta #dietetyka #odchudzanie #redukcja #sylwetka #trening #treningsiłowy #kalorie #kcal #siłownia
2457 32
➡️Wyzwanie „oswajam cukier” dzień 20/21⬅️

Przez poprzednie 20 dni wyzwania starałam się przekazywać Wam sporo informacji odnośnie tego, co warto wprowadzić do swojej diety pod kątem gospodarki węglowodanowej, jak komponować swoje posiłki, na co zwracać uwagę etc. Dzisiaj krótkie podsumowanie w temacie tego, czego na pewno warto unikać przy insulinooporności. Wątpliwości odnośnie każdego z punktów możecie rozwiać wracając do poprzednich dni wyzwania ☺️

Jestem ciekawa co dodalibyście do tej listy? Być może udało Wam się wprowadzić jakiś nowy nawyk lub wyzbyć się pewnych przyzwyczajeń w czasie trwania wyzwania?👊🏻

#oswajamcukier #wyzwanie #cukier #dieta #dietetyka #wiedza #nauka #jedzenie
3190 61
➡️Wyzwanie „oswajam cukier” dzień 19/21⬅️

Mam dla Was dzisiaj post zakupowy z nowościami, które w ostatnim czasie pojawiły się w sklepach i z mojej perspektywy są godne uwagi ☺️ Wszystkie z nich będą nadawać się dla osób z zaburzeniami glikemii 

1️⃣Proteinowe lody z Lidla, które weszły do stałej oferty sklepu i robią ostatnio w internecie prawdziwą furorę 

2️⃣Masło o zmniejszonej zawartości tłuszczu bez niczego złego w składzie - dobre szczególnie dla osób, które chcą w diecie zmniejszyć ilość nasyconych kwasów tłuszczowych 

3️⃣Wafelki bez dodatku cukrów - nie zawierają też laktozy i glutenu 

4️⃣Jogurt sojowy Alpro słodzony tylko owocami 

5️⃣Burgery z łososia, które mogą przydać się na weekendowego grilla…

6️⃣…podobnie jak nowe sosy fitness od Roleskiego. Słyszałam jednak duzo negatywnych opinii pod kątem ich smaku, ale jak ze wszystkim - trzeba spróbować samemu 

Jakie nowości sklepowe wpadły Wam ostatnio w oko? Jestem bardzo ciekawa za czym warto się rozejrzeć 💁‍♀️

#zakupyzdietetykiem #zdrowoprzezsupermarket #dietetyka #jedzenie #oswajamcukier #wyzwanie
3295 70
➡️Wyzwanie "oswajam cukier" dzień 17/21⬅️

Jeśli odrzucasz produkt ze względu na obecność w nim syropu glukozowo-fruktozowego na korzyść cukru, bo "to największy syf" - to mit⛔

W rzeczywistości syrop glukozowo-fruktozowy (w Europie najpopularniejszy jest ten o 42% zawartości fruktozy) jest w zasadzie taki sam jak cukier – zarówno pod względem składu, jak i energetyczności (4kcal/1g) oraz szlaków metabolicznych podczas trawienia, więc organizm absorbuje go w taki sam sposób. Co istotne - każdy cukier czy to w postaci cukru, miodu, syropu z agawy, daktylowego czy syropu glukozowo- fruktozowego powinien być spożywany z umiarem, inaczej będzie niósł ze sobą negatywne konsekwencje. Samo spożywanie syropu gf nie powoduje jednak otyłości jak zwykło się to słyszeć. Badania pokazują, że łącznie ze wzrostem spożycia syropu GF rosło po prostu spożycie kcal🤷‍♀

Co ciekawe, w zależności od dokładnego stosunku glukozy do fruktozy w syropie jego indeks glikemiczny jest zbliżony do cukru stołowego (poziom glukozy po jego spożyciu rośnie podobnie do spożyciu cukru stołowego)

‼️W produkcie zazwyczaj nie chodzi o obecność syropu g-f, a o całościową niską wartość odżywczą np. batonika w którym występuje oraz o ilości tych produktów, które są przez nas spożywane‼️

➡️Zadanie dnia:
✅przy kolejnym czytaniu składów produktów spróbuj skupić się na ich całokształcie, nie pojedynczych składnikach

#cukier #zamiennikicukru #sugar #sugarfree #dieta #dietetyka #wiemcojem #zdroweodzywianie #kupujswiadomie #zdrowejedzenie #czytajsklad #syropglukozowofruktozowy #syropgf #zakupyzdietetykiem #nauka #slodycze #oswajamcukier
1299 27
➡️Wyzwanie "oswajam cukier" dzień 16/21⬅️

Nie da się nie zauważyć, że oferta produktów bez dodatku cukrów stale się powiększa. Mam dzisiaj w związku z tym dla Was kilka ostatnich nowości, na które być może będziecie chcieli rzucić okiem. Ich wadą często jest jednak niestety wysoka cena, słaba dostępność, maltitole - niektóre osoby nawet na małe ilości reagują rewolucją jelitową, a do tego nierzadko spora ilość nasyconych kwasów tłuszczowych w składzie

‼️⚠️Najważniejsze jednak: SŁODYCZE "BEZ DODATKU CUKRÓW" TO DALEJ SŁODYCZE⚠️‼️

➡️Próbowaliście któryś z tych nowinek lub macie w planach? A może chcielibyście polecić inne odkrycia? Potraktujmy te pytania jako zadanie dnia

Pamiętajcie też, że na drugim profilu @niekoniecznie_do_koszyka nieustannie oceniane są różne pozycje ze sklepowych półek💁‍♀️

#oswajamcukier #cukier #achtencukier #słodycze #słodyczebezcukru #io #dieta #dietetyka #wiedza #nauka #zakupyzdietetykiem
4289 105
➡️Wyzwanie "oswajam cukier" dzień 14/21⬅️

Nie musisz za wszelką cenę unikać cukru w składzie niektórych produktów! Ocenianie produktu przez pryzmat jednego składnika, w tym przypadku cukru, NIE uczy dobrych wyborów. Zarówno osoby zdrowe, jak i cukrzycy czy insulinooporni MOGĄ jeść produkty z cukrem w składzie

NIE ma jednego miejsca na liście składników od którego cukier jest w porządku. Na stories sugerowaliście, że cukier na 3-cim miejscu w składzie dyskwalifikował wędlinę, ale cukier na 3-cim miejscu w składzie według Was nie dyskwalifikował już musztardy

➡️keczupy, musztardy - to produkty, które dostarczą nam mało cukru w porcji (będą miały niski ŁADUNEK glikemiczny). Ile jesteśmy w stanie nałożyć sobie keczupu czy musztardy żeby zjeść z nimi tosty czy mięso? Zwróćcie też uwagę, że nikt z nas nie wyjada łyżeczką musztardy solo ze słoika - stanowi ona dodatek do dania, nie samodzielny posiłek. Wróćcie do poprzednich dni wyzwania i przypomnijcie sobie jak skutecznie możemy spowolnić tempo wzrostu glukozy we krwi po spożyciu danego produktu jeśli dodamy do niego odpowiednie komponenty

➡️wędliny dostępne w sprzedaży masowej MUSZĄ być utrwalone konserwantami, cukrem czy solą - inaczej stwarzałyby niebezpieczeństwo dla naszego zdrowia. Wędlina to jednak głównie duża ilość białka, które skutecznie obniży indeks glikemiczny małej ilości cukru w kilku jej plasterkach, zwłaszcza w duecie z błonnikiem z wartościowego pieczywa i warzyw

➡️jogurt naturalny - niby naturalny, a zawiera cukier w tabeli. Nabiał dostarcza nam cukru mlecznego, jednak nie oznacza to, że jego spożywanie będzie nieodpowiednie

➡️skyr waniliowy - często potrafi nasycić przez dużą ilość białka oraz zaspokoić ochotę na słodkie. Często powstają przy jego użyciu pyszne, wartościowe posiłki i choć ma cukier na drugim miejscu w składzie to kluczowe jest tutaj małe opakowanie i wspomniana duża ilość białka. Idealnie byłoby dodać do niego jeszcze pestki, orzechy czy gorzką czekoladę

Dalsza część w komentarzu ⤵️
4129 66
Przewiń do góry