fbpx
Zapoznanie się z zawartością tej strony będzie najlepszą inwestycją w Twoje zdrowie!

Dyplomowani dietetycy pokażą Ci, że dieta to nie przykry obowiązek. Wskażą drogę do celu bez szufladkowania dotychczasowych osiągnięć. Wszystko z bieżąco aktualizowaną wiedzą opartą na faktach.

Dzięki mojemu zespołowi dowiesz się, że zdrowy styl życia to nie tylko zawartość talerza, ale również aspekty psychologiczne oraz aktywność fizyczna, która sprawia Ci przyjemność. O wszystkim przeczytasz w zakładce BLOG.

Jesteś dietetykiem lub trenerem i stawiasz pierwsze kroki w działalności on-line? Dla Ciebie przygotowaliśmy dział dotyczący biznesu i mediów społecznościowych.

Dołącz do społeczności z którą prawie codziennie dzielę się w 100% darmową wiedzą.

Jest nas już ponad 200 000 osób!

Dieta
Zuzanna Woźniak

Dieta dla serca – profilaktyka dyslipidemii

Choroby układu sercowo-naczyniowego, których główną składową są choroby sercowo-naczyniowe na podłożu miażdżycy, są odpowiedzialne za ponad 4 mln zgonów w Europie każdego roku. Z ich powodu umiera więcej kobiet niż mężczyzn, chociaż zgony z przyczyn

Czytaj więcej »
Niewymyślne składniki, proste przepisy, ogólnodostępne produkty, oszczędność czasu
Współpraca indywidualna
– będziesz miał wpływ na dobór dań i składników w jadłospisie,
 
– sam zdecydujesz ile posiłków dziennie będziesz spożywać,
 
– otrzymasz dokładną listę zakupów oraz narzędzia do monitorowania swoich postępów,
 
– stały kontakt z dietetykiem, zmiany według Twoich uwag i preferencji, regularne raporty.
Dieta
„na już”
Wybierz odpowiednią dietę dla siebie  i pobierz w ciągu kilku minut!
 
– różne kaloryczności do wyboru (od 1400 kcal do 2500 kcal),
 
– 4 posiłki dziennie,
 
– szczegółowa lista zakupów i miary domowe.
Zobacz jak wygląda przykładowy jadłospis:
Nie decyduj w ciemno, sprawdź czego możesz się spodziewać po zakupie.
5 na 5
Na podstawie opinii 64 użytkowników
Kasia Obalska
Kasia Obalska
Czytaj więcej
Plany Ani są świetne. Przepisy są szybkie i proste, a dania są mega smaczne i zróżnicowane. Najnowszy plan wiosenny jest piątym, który zakupiłam u Ani i zdecydowanie jest jednym z moich ulubionych. Bardzo polecam 😄
Beata Czachura
Beata Czachura
Czytaj więcej
Bardzo polecam jadłospisy przygotowane przez Anię, nie ma problemu z dostępnością składników, a dania są pyszne. Korzystałam z planu zimowego (placuszki z bananem - pychota!), aktualnie przeplatam z wiosennym 🙂 dużym plusem jest to, że nie trzeba spędzać dużo czasu w kuchni oraz dania na słodko 🙂
Dominika Stryjska
Dominika Stryjska
Czytaj więcej
Ania jest nie tylko świetnym dietetykiem, ale również ciepłą i miłą osobą! Odpowie na każde pytanie i wszystko dobrze wytłumaczy. Materiały są świetnie przygotowane, przejrzyste i pomagają samemu dobrze zadbać o zdrowe żywienie. A jadłospisy to uczta dla podniebienia 😍
Kasia Mrozińska
Kasia Mrozińska
Czytaj więcej
Kurs "zostań swoim dietetykiem" świetny. Bardzo dużo materiałów, dużo rzeczy wytłumaczone tak prosto. Polecam również obserwować na instagramie co chwila jakieś nowe ciekawe informacje 😉 pierwszy dietetyk którego poznałam i mówi otwarcie - wszystko z umiarem, wszystko dla ludzi, ale właśnie odpowiednie ilości. Polecam z całego serducha 😊😊
Olga Jaracz
Olga Jaracz
Czytaj więcej
Plany zimowy i włoski są przepyszne. Proste, łatwe dania. I nie chodzisz głodny.
Zofia Mucha
Zofia Mucha
Czytaj więcej
Diety Ani stosuje z przerwami od około półroku. Nigdy nie chodzę głodna, potrawy są łatwe w przygotowaniu, a produkty dostępne w każdym sklepie. Jeżeli jeszcze się zastanawiasz to nie ma na czym 🙂
Poprzedni
Następny
Poznaj mój zespół
FAQ – Najczęściej zadawane pytania

Dietetyk przygotuje ją dla Ciebie do 7 dni roboczych.

W jadłospisie nie znajdą się egzotyczne, drogie produkty, których nie będziesz mógł dostać
w przeciętnym markecie chyba, że pojawią się specjalne życzenia odnośnie ich doboru. Na wszystko masz wpływ przy wypełnianiu formularza po zakupie pakietu. Bazujemy na produktach sezonowych dopasowanych do Twoich możliwości finansowych.

Jadłospis będzie dopasowany do Twojego stylu życia, możliwości czasowych przygotowania posiłków oraz posiadanych sprzętów kuchennych.

Szyta na miarę rozpiska uwzględnia także umiejętności kulinarne pacjenta, więc bez problemu dobierzemy odpowiednie dania łatwe w przygotowaniu.

Staraj się komponować posiłki z dostępnych produktów podobnych do tych z diety sięgając po warzywa, owoce, źródło białka, zdrowego tłuszczu i odpowiednie węglowodany, pamiętając o dobrym nawodnieniu i nie przejadaniu się. Po powrocie wróć do realizacji planu według rozpiski.

Jeśli jest to jeden posiłek – jemy ze smakiem danie w restauracji czy u mamy która je podaje J

Wszystko zależy od tego jak on wygląda oraz w jaki sposób będziesz realizować zaplanowaną ścieżkę współpracy. Pamiętaj, że dietetyk jest od tego, aby pomóc Ci w zakresie obrania odpowiedniego kierunku budowania nawyków żywieniowych, ale nie będzie strażnikiem Twoich poczynań.
W przypadku diety redukcyjnej zdrowe tempo utraty masy ciała zmniejszające ryzyko efektu jojo to około 0,5 % – 1 % tygodniowo.

Wszystkie niezbędne składniki mineralne i witaminy staramy się dostarczać z żywności konwencjonalnej. W przypadku braku takiej możliwości suplementacja będzie tylko uzupełnieniem planu dietetycznego, nie jego podstawą i niezbędnym elementem chyba, że taką potrzebę zasugeruje typ diety, stan fizjologiczny etc.

Na ten moment nie ma takiej możliwości.

Tak, ponieważ dobrze jest znać granice swoich kompetencji.  Nie współpracujemy z osobami podczas leczenia onkologicznego, hematologicznego, dzieci i osób poniżej 18 roku życia, chorób nerek, cukrzycy typu 1, zaburzeń odżywiania, dny moczanowej, sportowcami wyczynowymi, osobami po resekcji żołądka, ze stomią

Jeżeli masz pytania i wątpliwości odnośnie Twojego indywidualnego przypadku, napisz do nas wiadomość przez formularz kontaktowy.

W uzasadnionych przypadkach zastrzegamy sobie prawo do odmowy współpracy po otrzymaniu formularza

Jak najbardziej. Otrzymasz zdrową, odpowiednio zbilansowaną, a do tego smaczną dietę wegańską czy wegetariańską bez ryzyka niedoborów.

Współpraca indywidualna gwarantuje pełną personalizację jadłospisu oraz zaleceń żywieniowych wraz z planem suplementacji i ciągłą opieką dietetyka. Diety gotowe to plany na tu i teraz – do pobrania w ciągu kilku minut po zakupie. Jest to idealna opcja na start kiedy chcesz wypróbować takie narzędzie przed rozpoczęciem bardziej kosztownej współpracy indywidualnej. Nie podlegają one jednak modyfikacji przez nasz zespół, więc wymienniki musisz dobierać indywidualnie w momencie kiedy pojawi się tam coś, czego nie lubisz. Każda dieta gotowa zawiera listę zakupów, więc można podejrzeć ją przed ostateczną decyzją. Kaloryczność dobierasz samodzielnie przy użyciu kalkulatora dostępnego na stronie lub profesjonalnej usługi „analiza zapotrzebowania”.

Na ten moment w ofercie nie ma specjalnego pakietu diety dla par jednak niewykluczone, że zmieni się to w przyszłości.

Nie przygotowujemy spersonalizowanych planów treningowych on-line, jednak naczelny trener naszej drużyny przygotował specjalną platformę na której możesz ćwiczyć razem z nim bez obaw o błędną technikę prowadzącego: https://wezpocwicz.pl/

Żywność może być mniej lub bardziej wartościowa i przetworzona, ale nazywanie takiego jedzenia śmieciami/śmieciowym jest SZKODLIWE. Nie rób tego ❌ Nie nadawaj jedzeniu takich łatek. Zamiast tego popracuj nad zrozumieniem jego funkcji w diecie 😉

Czy często spotykacie się z taką klasyfikacją?🗑

#jedzenie #odchudzanie #kalorie #redukcja #zdrowie #nauka #wiedza #zdrowejedzenie #food #dieta #dietetyka #ciało #selflove #ciałożyczliwość #bodypositive #brzuch
3178 32
Kolejne powody żeby wcinać paprykę 😎🌶

#witaminy #suplementy #witaminac #suplementydiety #suplementacja #dieta #zywieniedzieci #dietetyka #kupujswiadomie #wiemcojem #dietetykakliniczna #odpornosc #zdrowadieta #lagun #kurosant
10752 195
Czy to normalne, że brzuch rano jest idealnie płaski, a wieczorem miękki i wypełniony? 🧐

Jasne, że tak. Brzuch nie jest stworzony do występowania na nim kraty 24/7 nawet przy wysportowanych sylwetkach z niskim poziomem tkanki tłuszczowej. W ciągu dnia przecież jemy, czasami dochodzi stres, cykl menstruacyjny, niekoniecznie optymalna ilość snu, problem z wypróżnieniem, produkty wzdymające, brak ruchu... Dochodzi też możliwość występowania chorób jelit 

Ciało człowieka zmienia się w ciągu dnia i nie jest to powód do wstydu, a tym bardziej do odmawiania sobie jedzenia 🙋🏼‍♀️😉 Miękki brzuch też jest okej i zdarza się także u osób zdrowych, nie tylko tych cierpiących na IBS czy SIBO😙

#jedzenie #odchudzanie #kalorie #redukcja #zdrowie #nauka #wiedza #zdrowejedzenie #food #dieta #dietetyka #ciało #selflove #ciałożyczliwość #bodypositive #brzuch
11907 103
Przewiń do góry