fbpx
Zapoznanie się z zawartością tej strony będzie najlepszą inwestycją w Twoje zdrowie!

Dyplomowani dietetycy pokażą Ci, że dieta to nie przykry obowiązek. Wskażą drogę do celu bez szufladkowania dotychczasowych osiągnięć. Wszystko z bieżąco aktualizowaną wiedzą opartą na faktach.

Dzięki mojemu zespołowi dowiesz się, że zdrowy styl życia to nie tylko zawartość talerza, ale również aspekty psychologiczne oraz aktywność fizyczna, która sprawia Ci przyjemność. O wszystkim przeczytasz w zakładce BLOG.

Jesteś dietetykiem lub trenerem i stawiasz pierwsze kroki w działalności on-line? Dla Ciebie przygotowaliśmy dział dotyczący biznesu i mediów społecznościowych.

Dołącz do społeczności z którą prawie codziennie dzielę się w 100% darmową wiedzą.

Jest nas już ponad 200 000 osób!

Niewymyślne składniki, proste przepisy, ogólnodostępne produkty, oszczędność czasu
Współpraca indywidualna
– będziesz miał wpływ na dobór dań i składników w jadłospisie,
 
– sam zdecydujesz ile posiłków dziennie będziesz spożywać,
 
– otrzymasz dokładną listę zakupów oraz narzędzia do monitorowania swoich postępów,
 
– stały kontakt z dietetykiem, zmiany według Twoich uwag i preferencji, regularne raporty.
Dieta
„na już”
Wybierz odpowiednią dietę dla siebie  i pobierz w ciągu kilku minut!
 
– różne kaloryczności do wyboru (od 1400 kcal do 2500 kcal),
 
– 4 posiłki dziennie,
 
– szczegółowa lista zakupów i miary domowe.
Zobacz jak wygląda przykładowy jadłospis:
Nie decyduj w ciemno, sprawdź czego możesz się spodziewać po zakupie.
5 na 5
Na podstawie opinii 64 użytkowników
Kasia Obalska
Kasia Obalska
Czytaj więcej
Plany Ani są świetne. Przepisy są szybkie i proste, a dania są mega smaczne i zróżnicowane. Najnowszy plan wiosenny jest piątym, który zakupiłam u Ani i zdecydowanie jest jednym z moich ulubionych. Bardzo polecam 😄
Beata Czachura
Beata Czachura
Czytaj więcej
Bardzo polecam jadłospisy przygotowane przez Anię, nie ma problemu z dostępnością składników, a dania są pyszne. Korzystałam z planu zimowego (placuszki z bananem - pychota!), aktualnie przeplatam z wiosennym 🙂 dużym plusem jest to, że nie trzeba spędzać dużo czasu w kuchni oraz dania na słodko 🙂
Dominika Stryjska
Dominika Stryjska
Czytaj więcej
Ania jest nie tylko świetnym dietetykiem, ale również ciepłą i miłą osobą! Odpowie na każde pytanie i wszystko dobrze wytłumaczy. Materiały są świetnie przygotowane, przejrzyste i pomagają samemu dobrze zadbać o zdrowe żywienie. A jadłospisy to uczta dla podniebienia 😍
Kasia Mrozińska
Kasia Mrozińska
Czytaj więcej
Kurs "zostań swoim dietetykiem" świetny. Bardzo dużo materiałów, dużo rzeczy wytłumaczone tak prosto. Polecam również obserwować na instagramie co chwila jakieś nowe ciekawe informacje 😉 pierwszy dietetyk którego poznałam i mówi otwarcie - wszystko z umiarem, wszystko dla ludzi, ale właśnie odpowiednie ilości. Polecam z całego serducha 😊😊
Olga Jaracz
Olga Jaracz
Czytaj więcej
Plany zimowy i włoski są przepyszne. Proste, łatwe dania. I nie chodzisz głodny.
Zofia Mucha
Zofia Mucha
Czytaj więcej
Diety Ani stosuje z przerwami od około półroku. Nigdy nie chodzę głodna, potrawy są łatwe w przygotowaniu, a produkty dostępne w każdym sklepie. Jeżeli jeszcze się zastanawiasz to nie ma na czym 🙂
Poprzedni
Następny
Poznaj mój zespół
FAQ – Najczęściej zadawane pytania

Dietetyk przygotuje ją dla Ciebie do 7 dni roboczych.

W jadłospisie nie znajdą się egzotyczne, drogie produkty, których nie będziesz mógł dostać
w przeciętnym markecie chyba, że pojawią się specjalne życzenia odnośnie ich doboru. Na wszystko masz wpływ przy wypełnianiu formularza po zakupie pakietu. Bazujemy na produktach sezonowych dopasowanych do Twoich możliwości finansowych.

Jadłospis będzie dopasowany do Twojego stylu życia, możliwości czasowych przygotowania posiłków oraz posiadanych sprzętów kuchennych.

Szyta na miarę rozpiska uwzględnia także umiejętności kulinarne pacjenta, więc bez problemu dobierzemy odpowiednie dania łatwe w przygotowaniu.

Staraj się komponować posiłki z dostępnych produktów podobnych do tych z diety sięgając po warzywa, owoce, źródło białka, zdrowego tłuszczu i odpowiednie węglowodany, pamiętając o dobrym nawodnieniu i nie przejadaniu się. Po powrocie wróć do realizacji planu według rozpiski.

Jeśli jest to jeden posiłek – jemy ze smakiem danie w restauracji czy u mamy która je podaje J

Wszystko zależy od tego jak on wygląda oraz w jaki sposób będziesz realizować zaplanowaną ścieżkę współpracy. Pamiętaj, że dietetyk jest od tego, aby pomóc Ci w zakresie obrania odpowiedniego kierunku budowania nawyków żywieniowych, ale nie będzie strażnikiem Twoich poczynań.
W przypadku diety redukcyjnej zdrowe tempo utraty masy ciała zmniejszające ryzyko efektu jojo to około 0,5 % – 1 % tygodniowo.

Wszystkie niezbędne składniki mineralne i witaminy staramy się dostarczać z żywności konwencjonalnej. W przypadku braku takiej możliwości suplementacja będzie tylko uzupełnieniem planu dietetycznego, nie jego podstawą i niezbędnym elementem chyba, że taką potrzebę zasugeruje typ diety, stan fizjologiczny etc.

Na ten moment nie ma takiej możliwości.

Tak, ponieważ dobrze jest znać granice swoich kompetencji.  Nie współpracujemy z osobami podczas leczenia onkologicznego, hematologicznego, dzieci i osób poniżej 18 roku życia, chorób nerek, cukrzycy typu 1, zaburzeń odżywiania, dny moczanowej, sportowcami wyczynowymi, osobami po resekcji żołądka, ze stomią

Jeżeli masz pytania i wątpliwości odnośnie Twojego indywidualnego przypadku, napisz do nas wiadomość przez formularz kontaktowy.

W uzasadnionych przypadkach zastrzegamy sobie prawo do odmowy współpracy po otrzymaniu formularza

Jak najbardziej. Otrzymasz zdrową, odpowiednio zbilansowaną, a do tego smaczną dietę wegańską czy wegetariańską bez ryzyka niedoborów.

Współpraca indywidualna gwarantuje pełną personalizację jadłospisu oraz zaleceń żywieniowych wraz z planem suplementacji i ciągłą opieką dietetyka. Diety gotowe to plany na tu i teraz – do pobrania w ciągu kilku minut po zakupie. Jest to idealna opcja na start kiedy chcesz wypróbować takie narzędzie przed rozpoczęciem bardziej kosztownej współpracy indywidualnej. Nie podlegają one jednak modyfikacji przez nasz zespół, więc wymienniki musisz dobierać indywidualnie w momencie kiedy pojawi się tam coś, czego nie lubisz. Każda dieta gotowa zawiera listę zakupów, więc można podejrzeć ją przed ostateczną decyzją. Kaloryczność dobierasz samodzielnie przy użyciu kalkulatora dostępnego na stronie lub profesjonalnej usługi „analiza zapotrzebowania”.

Na ten moment w ofercie nie ma specjalnego pakietu diety dla par jednak niewykluczone, że zmieni się to w przyszłości.

Nie przygotowujemy spersonalizowanych planów treningowych on-line, jednak naczelny trener naszej drużyny przygotował specjalną platformę na której możesz ćwiczyć razem z nim bez obaw o błędną technikę prowadzącego: https://wezpocwicz.pl/

Ogólnopolski Dzień Walki z Depresją to dobry moment na to żeby uświadomić sobie, że choroba ta ma różne oblicza i niejednokrotnie mija się to z naszym wyobrażeniem na jej temat. Osoby cierpiące na depresję bardzo często starają się bowiem zachowywać w 100 % tak, jakby nic naprawdę się nie działo nie chcąc angażować w swoje problemy bliskich 

Depresja to problem globalny - na całym świecie zmaga się z nią ponad 350 milionów ludzi, a prognozy na najbliższe lata są przerażające. Nie można więc bagatelizować tego zjawiska, gdyż często ma skutki śmiertelne (szacuje się, że aż około 15 % przypadków depresji kończy się śmiercią samobójczą).

Po merytoryczne treści z perspektywy psychologa zaproszę Was dzisiaj do grafiki @psychoedu_ a sama skupię się na składnikach pokarmowych, które mają wpływ na nastrój człowieka. Warto wziąć tutaj pod uwagę:
➡️selen jako modulator nastroju (po rozwinięcie zapraszam do grafiki z 18 października 2019),
➡️kwasy omega-3, szczególnie oleje rybie, które są polecane w żywieniowym wspomaganiu leczenia depresji,
niedobór kwasu foliowego zmniejsza odpowiedź na leki przeciwdepresyjne,
➡️witaminę D,
➡️niedobory witaminy B12, żelaza i cynku stwierdzono częściej u osób z depresją,
➡️mikroflora jelitowa (oś mózg-jelita) i składniki korzystnie na nią wpływające.

Najlepszą dietą dla żywieniowego wspomagania osób z depresją będzie dieta śródziemnomorska czy też dieta MIND🥙

Zapraszam Was też do nowego artykułu na blogu - Zuza stworzyła ciekawy wpis dotyczący wspomnianej osi mózg-jelita. Odnośnik na stories lub bezpośrednio na anna-regula.pl/blog😉

#depresja #dieta #dietetyka #zdrowiepsychiczne #dzienwalkizdepresja #psychika #mind
10200 48
Dieta - w dzisiejszych czasach często postrzegana jako coś drogiego, skomplikowanego, z obcymi, nowoczesnymi, ale kosztownymi elementami typu superfoods, różnego rodzaju suplementami, mąkami i innymi produktami, które są dla nas zagadką. Jako dietetyk doskonale wiem, jak taka wizja potrafi zniechęcić człowieka do zmiany nawyków żywieniowych. Według reklam nie można przecież zdrowo odżywiać się bez tego, zgadza się? NIEPRAWDA⛔

Dieta może być prosta, a jednocześnie zdrowa i odżywcza. Możesz jeść to, co lubisz udoskonalając potrawy, które są Twoją codzienną rutyną. Kanapki, makaron, jogurt z musli, ziemniaki? Bardzo proszę! Nauczmy się jednak poprawnego ich komponowania.

Co myślicie o nowoczesnych trendach dietetycznych? O jakich produktach słyszycie najczęściej? Porozmawiajmy!🤗

#dietetykaracjonalnie
#dietetyka #infografika #fitgirl #redukcja #odchudzanie #nutrition #healthyfood #zdrowejedzenie #zdrowystylzycia #metabolizm #jakschudnac #detoks #detox #wiemcojem #siłownia #fitness #dieta
7106 144
Ważne:
➡️ te same reguły za wyjątkiem punktu o rodzaju mięsa będą dotyczyć także parówek roślinnych (sojowych, z boczniaków i tym podobnych),
➡️ kupując parówki NIE należy się sugerować w ciemno kolorowym opakowaniem DLA DZIECI⛔️

Więcej informacji na temat samego mięsa czerwonego, przetworzonego, a także przykładowe parówki z „lepszym” składem znajdziecie w dzisiejszym filmiku na YouTube, który właśnie dodałam na platformę. 10 min samych konkretów 😎

Kupujecie parówki czy raczej ich unikacie? Jeśli tak to wybieracie mięsne czy roślinne? Macie swoje ulubione konkretne produkty?🧐

#fitgirl #dieta #masa #gym #redukcja #healthy #food #healthyfood #nutrition #odchudzanie #kalorie #fitspo #zdrowejedzenie #evidencebasednutrition #fit #infografika #healthydiet #proteiny #bialko #protein #eatyourprotein #zakupy #zdrowezakupy #parowki
4756 137
Z Agatą @psycholog_na_diecie mam wrażenie, że w niektórych tematach rozumiemy się bez słów. Tak było też w przypadku jej dzisiejszego wpisu na blogu w postaci przekłamującego rzeczywistość poradnika, który skrajnie obnaża błędy, które najczęściej popełniamy w temacie odchudzania. Znacie to uczucie - od jednej diety do drugiej, od jednego tekstu motywacyjnego do kolejnej obietnicy, że tym razem będzie inaczej? Tymczasem okazuje się, że ciągle robimy to samo i... dziwimy się, że ponownie nam nie wychodzi. Wpadnijcie na stories po odnośnik do wpisu Agatki lub wpiszcie po prostu anna-regula.pl/blog - tam krótkie rozwinięcie wszystkich punktów

Jaką antyporadę możesz dodać tutaj od siebie? Co jest dla Ciebie najtrudniejsze z tych wymienionych powyżej?

#dietetykaracjonalnie #dietetyka #infografika #fitgirl #redukcja #odchudzanie #nutrition #healthyfood #zdrowejedzenie #zdrowystylzycia #metabolizm #jakschudnac #detoks #detox #wiemcojem #siłownia #fitness #dieta
4258 87
Postanowiłam sobie, że w tym roku nie będzie u mnie treści Tłusto-Czwartkowych, bo przecież pączek to normalny produkt jak każdy inny. Przeżyliśmy ostatnio Dzień Rogalika, Pizzy, Nutelli i nikt nie rozdmuchiwał ile te produkty mają kcal. Ale nie no, nie da się. Według Ministerstwa Zdrowia pączki tuczą dzisiaj tak samo, jak w każdy inny dzień roku. Bo wiecie, tyjemy od konkretnych produktów, nie nadmiaru kcal. Fizjologia człowieka mówi nam jedno, ale jak pączek wjeżdża do naszych ust to nie ma zmiłuj, musimy przytyć.

Brakuje nam dobrej edukacji żywieniowej. W TV oglądamy osoby, które promują kolejne cudowne praktyki dietetyczne. Rośnie występowanie zaburzeń odżywiania i obsesji na punkcie kategoryzowania żywności na "zdrową" i "chorą". Już nawet młode osoby w wieku nastoletnim zmagają się często z podejściem kompensowania jedzenia aktywnością fizyczną, bo tak robią ich idolki w sieci. Do tego ciągle rozrasta się rynek suplementów diety w większości przypadków stosowanych absolutnie bez zrozumienia jako chęć zamiecenia pod dywan realnych problemów zdrowotnych wynikających ze złego stylu życia. Problemów jest więcej, a od Ministerstwa dostajemy grafikę ile trzeba biegać żeby spalić pączka. Idąc tym tropem Tłusty Czwartek powinien być także zakazany dla dziewczynek, bo przecież to one mają problem z nadmierną masą ciała.

Nie mam tutaj dobrego zakończenia, więc po prostu życzę miłego NORMALNEGO dnia i jeśli macie ochotę na pączka to go zjedzcie. Po prostu. Jedzenie najlepiej smakuje bez wyrzutów sumienia, naprawdę. Człowiek zawsze na nie zasługuje.

#niewierzę #tojestjakiśżart
8960 263
Przewiń do góry