fbpx
Jedz zdrowo, nie modnie
Porzuć "diety cud"
Diety gotowe
Jak robić dobre zakupy?
Sprawdź przewodnik
Poprzedni
Następny
Zapoznanie się z zawartością tej strony będzie najlepszą inwestycją w Twoje zdrowie!

Dyplomowani dietetycy pokażą Ci, że dieta to nie przykry obowiązek. Wskażą drogę do celu bez szufladkowania dotychczasowych osiągnięć. Wszystko z bieżąco aktualizowaną wiedzą opartą na faktach.

Dzięki mojemu zespołowi dowiesz się, że zdrowy styl życia to nie tylko zawartość talerza, ale również aspekty psychologiczne oraz aktywność fizyczna, która sprawia Ci przyjemność. O wszystkim przeczytasz w zakładce BLOG.

Jesteś dietetykiem lub trenerem i stawiasz pierwsze kroki w działalności on-line? Dla Ciebie przygotowaliśmy dział dotyczący biznesu i mediów społecznościowych.

Dołącz do społeczności z którą prawie codziennie dzielę się w 100% darmową wiedzą.

Jest nas już ponad 200 000 osób!

Dieta
Zuzanna Woźniak

Dieta dla pięknej skóry, włosów i paznokci

Często przy problemach z łamliwymi włosami, słabymi paznokciami czy suchą, szorstką skórą, w pierwszej kolejności szukamy rozwiązania w nowych szamponach, odżywkach, balsamach. O ile jest to niezbędny element pielęgnacji i dopasowane kosmetyki mogą znacznie poprawiać

Czytaj więcej »
Dieta
Michalina Mróz

5 mitów na temat tofu

Tofu to twaróg sojowy wytwarzany w procesie koagulacji napoju sojowego. Jest produktem niskokalorycznym, stanowi bogate źródło m.in. białka, błonnika pokarmowego, nienasyconych kwasów tłuszczowych, wapnia i żelaza. Naturalnie nie zawiera cholesterolu, glutenu oraz laktozy. Tofu często

Czytaj więcej »
Niewymyślne składniki, proste przepisy, ogólnodostępne produkty, oszczędność czasu
Współpraca indywidualna
– będziesz miał wpływ na dobór dań i składników w jadłospisie,
 
– sam zdecydujesz ile posiłków dziennie będziesz spożywać,
 
– otrzymasz dokładną listę zakupów oraz narzędzia do monitorowania swoich postępów,
 
– stały kontakt z dietetykiem, zmiany według Twoich uwag i preferencji, regularne raporty.
Dieta
„na już”
Wybierz odpowiednią dietę dla siebie  i pobierz w ciągu kilku minut!
 
– różne kaloryczności do wyboru (od 1400 kcal do 2500 kcal),
 
– 4 posiłki dziennie,
 
– szczegółowa lista zakupów i miary domowe.
Zobacz jak wygląda przykładowy jadłospis:
Nie decyduj w ciemno, sprawdź czego możesz się spodziewać po zakupie.
5 na 5
Na podstawie opinii 64 użytkowników
Kasia Obalska
Kasia Obalska
Czytaj więcej
Plany Ani są świetne. Przepisy są szybkie i proste, a dania są mega smaczne i zróżnicowane. Najnowszy plan wiosenny jest piątym, który zakupiłam u Ani i zdecydowanie jest jednym z moich ulubionych. Bardzo polecam 😄
Beata Czachura
Beata Czachura
Czytaj więcej
Bardzo polecam jadłospisy przygotowane przez Anię, nie ma problemu z dostępnością składników, a dania są pyszne. Korzystałam z planu zimowego (placuszki z bananem - pychota!), aktualnie przeplatam z wiosennym 🙂 dużym plusem jest to, że nie trzeba spędzać dużo czasu w kuchni oraz dania na słodko 🙂
Dominika Stryjska
Dominika Stryjska
Czytaj więcej
Ania jest nie tylko świetnym dietetykiem, ale również ciepłą i miłą osobą! Odpowie na każde pytanie i wszystko dobrze wytłumaczy. Materiały są świetnie przygotowane, przejrzyste i pomagają samemu dobrze zadbać o zdrowe żywienie. A jadłospisy to uczta dla podniebienia 😍
Kasia Mrozińska
Kasia Mrozińska
Czytaj więcej
Kurs "zostań swoim dietetykiem" świetny. Bardzo dużo materiałów, dużo rzeczy wytłumaczone tak prosto. Polecam również obserwować na instagramie co chwila jakieś nowe ciekawe informacje 😉 pierwszy dietetyk którego poznałam i mówi otwarcie - wszystko z umiarem, wszystko dla ludzi, ale właśnie odpowiednie ilości. Polecam z całego serducha 😊😊
Olga Jaracz
Olga Jaracz
Czytaj więcej
Plany zimowy i włoski są przepyszne. Proste, łatwe dania. I nie chodzisz głodny.
Zofia Mucha
Zofia Mucha
Czytaj więcej
Diety Ani stosuje z przerwami od około półroku. Nigdy nie chodzę głodna, potrawy są łatwe w przygotowaniu, a produkty dostępne w każdym sklepie. Jeżeli jeszcze się zastanawiasz to nie ma na czym 🙂
Poprzedni
Następny
Poznaj mój zespół
FAQ – Najczęściej zadawane pytania

Dietetyk przygotuje ją dla Ciebie do 7 dni roboczych.

W jadłospisie nie znajdą się egzotyczne, drogie produkty, których nie będziesz mógł dostać
w przeciętnym markecie chyba, że pojawią się specjalne życzenia odnośnie ich doboru. Na wszystko masz wpływ przy wypełnianiu formularza po zakupie pakietu. Bazujemy na produktach sezonowych dopasowanych do Twoich możliwości finansowych.

Jadłospis będzie dopasowany do Twojego stylu życia, możliwości czasowych przygotowania posiłków oraz posiadanych sprzętów kuchennych.

Szyta na miarę rozpiska uwzględnia także umiejętności kulinarne pacjenta, więc bez problemu dobierzemy odpowiednie dania łatwe w przygotowaniu.

Staraj się komponować posiłki z dostępnych produktów podobnych do tych z diety sięgając po warzywa, owoce, źródło białka, zdrowego tłuszczu i odpowiednie węglowodany, pamiętając o dobrym nawodnieniu i nie przejadaniu się. Po powrocie wróć do realizacji planu według rozpiski.

Jeśli jest to jeden posiłek – jemy ze smakiem danie w restauracji czy u mamy która je podaje J

Wszystko zależy od tego jak on wygląda oraz w jaki sposób będziesz realizować zaplanowaną ścieżkę współpracy. Pamiętaj, że dietetyk jest od tego, aby pomóc Ci w zakresie obrania odpowiedniego kierunku budowania nawyków żywieniowych, ale nie będzie strażnikiem Twoich poczynań.
W przypadku diety redukcyjnej zdrowe tempo utraty masy ciała zmniejszające ryzyko efektu jojo to około 0,5 % – 1 % tygodniowo.

Wszystkie niezbędne składniki mineralne i witaminy staramy się dostarczać z żywności konwencjonalnej. W przypadku braku takiej możliwości suplementacja będzie tylko uzupełnieniem planu dietetycznego, nie jego podstawą i niezbędnym elementem chyba, że taką potrzebę zasugeruje typ diety, stan fizjologiczny etc.

Na ten moment nie ma takiej możliwości.

Tak, ponieważ dobrze jest znać granice swoich kompetencji.  Nie współpracujemy z osobami podczas leczenia onkologicznego, hematologicznego, dzieci i osób poniżej 18 roku życia, chorób nerek, cukrzycy typu 1, zaburzeń odżywiania, dny moczanowej, sportowcami wyczynowymi, osobami po resekcji żołądka, ze stomią

Jeżeli masz pytania i wątpliwości odnośnie Twojego indywidualnego przypadku, napisz do nas wiadomość przez formularz kontaktowy.

W uzasadnionych przypadkach zastrzegamy sobie prawo do odmowy współpracy po otrzymaniu formularza

Jak najbardziej. Otrzymasz zdrową, odpowiednio zbilansowaną, a do tego smaczną dietę wegańską czy wegetariańską bez ryzyka niedoborów.

Współpraca indywidualna gwarantuje pełną personalizację jadłospisu oraz zaleceń żywieniowych wraz z planem suplementacji i ciągłą opieką dietetyka. Diety gotowe to plany na tu i teraz – do pobrania w ciągu kilku minut po zakupie. Jest to idealna opcja na start kiedy chcesz wypróbować takie narzędzie przed rozpoczęciem bardziej kosztownej współpracy indywidualnej. Nie podlegają one jednak modyfikacji przez nasz zespół, więc wymienniki musisz dobierać indywidualnie w momencie kiedy pojawi się tam coś, czego nie lubisz. Każda dieta gotowa zawiera listę zakupów, więc można podejrzeć ją przed ostateczną decyzją. Kaloryczność dobierasz samodzielnie przy użyciu kalkulatora dostępnego na stronie lub profesjonalnej usługi „analiza zapotrzebowania”.

Na ten moment w ofercie nie ma specjalnego pakietu diety dla par jednak niewykluczone, że zmieni się to w przyszłości.

Nie przygotowujemy spersonalizowanych planów treningowych on-line, jednak naczelny trener naszej drużyny przygotował specjalną platformę na której możesz ćwiczyć razem z nim bez obaw o błędną technikę prowadzącego: https://wezpocwicz.pl/

"Wow, schudłaś_eś!" Czy taki komplement może być niestosowny? Przecież każdy chce być szczupły, bo idąc za przekonaniami na temat ciała szczupłość = dobra, jesteśmy bardziej wartościowi w mniejszym rozmiarze

Prawda jest taka, że to, za czym stoi utrata masy ciała nie zawsze jest widoczne gołym okiem. Możesz w ten sposób skomplementować czyjąś pracę nad nawykami, ale również bardzo ciężki okres w życiu. Dlatego właśnie warto skupiać się na komplementach niezwiązanych z ciałem i być ostrożnym w tej materii

Wczoraj w komentarzach pod postem "jak nie komentować czyjegoś wyglądu" pojawiły się głosy, że potrzebujemy więcej dystansu, bo niedługo już nic nie można będzie powiedzieć. Rozumiem dobre chęci, jednak powyższe przykłady to nie kwestia braku dystansu. Nasze słowa mają OGROMNE znaczenie i WPŁYW na innych. Jakich myśli możesz nie dostrzegać? Oto wybrane komentarze spod wczorajszego wpisu:
➡️ "wszyscy zwrócili uwagę na to, że schudłam, teraz muszę utrzymać tą masę ciała do kolejnego spotkania"
➡️ "po roku schudłam dość sporo, prawie 10 kg. Wszyscy gratulowali. Nikt nie wiedział, że poroniłam i nie radzę sobie na co dzień"
➡️ "a jak słyszę jakoś szczuplej wyglądasz lub chyba schudłaś to mam poczucie, że ludzie bacznie obserwują i wciąż oceniają moją figurę. Nie czuję się z tym swobodnie"
➡️ "ostatni rok nie należał do najłatwiejszych. Zmarła moja ukochana osoba. Schudłam. Bardzo dużo"

Jaki jest Wasz punkt widzenia w tym temacie? Jak zapatrujecie się na komplementowanie utraty masy ciała? Może macie własne doświadczenia zarówno pozytywne, jak i negatywne?

Tłumaczenie grafiki @food.peace.nutritionist 

#ciało #wygląd #psychodietetyka #body #dieta #dietetyka #redukcja #kilogramy #kalorie #odchudzanie
9828 238
Jesteśmy w połowie przedsprzedaży nowej psychodietki 2, więc z tej okazji mam dla Was propozycję kolejnego letniego wyzwania!☀️

Nasz drugi już plan psychodietetyczny wpisuje się w ideę #normalnośćnatalerzu. Wakacje są trudnym okresem związanym z urlopami kiedy nasze podejście do zawartości talerza często ucieka w skrajną stronę ze względu na stereotypowe hasła typu "forma na lato". Jadłospis normalizuje przeciętne, niewymyślne jedzenie, jednocześnie wpisując się w konwencję "dla zabieganych", a więc możecie cieszyć się letnimi dniami nie siedząc cały dzień w garach żeby jeść zdrowo☺️

Na czym polegają "Wakacje z psychodietką 2"?
➡️obserwuj nasze konta @niekoniecznie_dietetycznie i @psycholog_na_diecie
➡️na swoim profilu zamieszczaj zdjęcia zrealizowanych przepisów z planu psychodietetycznego 2 w formie posta z hashtagami #normalnośćnatalerzu #psychodietka2
➡️pod koniec każdego tygodnia wyłonię 2 osoby, które otrzymają prezenty niespodzianki w postaci produktów z mojej strony lub konsultacji wideo
➡️bawimy się do ostatniego dnia sierpnia kształtując dobre nawyki i ucząc się zdrowego balansu! Przed nami 7,5  tygodnia wspólnej pracy, bo zaczynamy już dzisiaj! Osoby, które dostały już plan przedsprzedażowo z racji zakupienia poprzedniej wersji mogą już zacząć wyzwanie przed całą resztą i otrzymać wyjątkową nagrodę niepowtarzającą się w kolejnych tygodniach❤️ Co tydzień nagradzam jedną osobę 

Wchodzicie w to? 😊

Regulamin wyzwania: https://anna-regula.pl/wp-content/uploads/2021/07/Regulamin-konkursu-Wakacje-z-Psychodietka-2docx-1.docx

#dieta #dietetyka #jadłospis #zdrowie #jedzenie #food
975 7
Zadanie domowe na lato ❤️ Kto podejmuje wyzwanie zrealizowania całej checklisty? Oznaczajcie mnie na stories i pokażmy wspólnie innym drogę do ostatniego punktu ❤️☀️

Co będzie dla Was najtrudniejsze? A może macie już coś za sobą lub uważacie, że warto byłoby dodac jeszcze jakieś zadanie?

#brzuch #abs #obsesjabrzucha #ciało #body #ciałożyczliwość #samoakceptacja #piękno #dieta #dietetyka #zdrowie
5325 81
Lato w pełni, a co za tym idzie pojawia się coraz więcej zapytań "co zrobić żeby nie przytyć na wakacjach", "jak schudnąć do wakacji", "jak wrócić do formy sprzed wakacji" i tym podobne. We wczorajszym q&a pojawiło się także pytanie "czy jak się jedzie na wakacje i nie chce się przytyć powinno się obciąć kalorie przed i po wyjeździe?"🤔

A może warto podejść do wakacji z priorytetem odpoczynku również od diety i liczenia kalorii w rozsądny sposób? Nie przejadać się, jeść to, na co się ma ochotę w ramach normalnych posiłków. Potrzebujemy i zasługujemy na odpoczynek, również od ciągłej kontroli zawartości naszego talerza. To pewnie maksymalnie 2 tygodnie, przydadzą się na oddech od liczenia kcal. Na redukcji przerwy są potrzebne!⚠️🙏

Obcinanie kcal, zwłaszcza drastycznie przed i po wakacjach daje 99,9 % gwarancji na to, że rzucicie się na nich na jedzenie, bo to będzie moment wyczekany przez wcześniejsze ograniczenia, a w ostatni wieczór będziecie chcieli najeść się na zapas póki "możecie", bo powrót do domu to powrót do wyrzeczeń...

Jak podchodzicie do wakacji w kontekście odchudzania? Jestem bardzo ciekawa czy narzucacie sobie jakiś reżim czy odpoczywacie pełną parą. Gdzie wybieracie się w tym roku?☺️☀️

#dieta #dietetyka #redukcja #odchudzanie #kalorie #wiedza #food #zdrowie #zdroweodżywianie #jedzenie #zdrowejedzenie
4893 74
Dietetyka to nieustannie modny temat, więc wiele z nas chce być na jakiejś ciekawej diecie. Kiedyś wszyscy wybierali Dukana, inni dietę kapuścianą, swoje 5 minut przeżywała także dieta kopenhaska. Od pewnego czasu zdecydowany numer 1 w kategorii "top of the top" przeżywa dieta keto/ketogeniczna/ketogenna

Są ludzie, którzy uważają, że tyjemy przez węglowodany i ich eliminacja oraz dieta wysokotłuszczowa to klucz do szczupłej sylwetki. Są ludzie, którzy uważają, że to właśnie węglowodany doprowadziły ludzkość do globalnego problemu z nadmierną masą ciała

WHO mówi jasno - musimy patrzeć na ten problem szerzej. Podstawową przyczyną otyłości i nadwagi jest brak równowagi energetycznej pomiędzy spożytymi kaloriami a wydatkami. Na całym świecie doszło bowiem do:
➡️zwiększonego spożycia wysokoenergetycznych pokarmów o wysokiej zawartości tłuszczu i cukrów; i
➡️wzrostu braku aktywności fizycznej z powodu coraz bardziej siedzącego trybu życia wielu form pracy, zmieniających się środków transportu i postępującej urbanizacji

Zmiany we wzorcach żywieniowych i aktywności fizycznej są często wynikiem zmian środowiskowych i społecznych związanych z rozwojem i brakiem wspierających polityk w sektorach takich jak zdrowie, rolnictwo, transport, urbanistyka, środowisko, przetwórstwo żywności, dystrybucja, marketing i edukacja

Dieta keto to dieta wysokotłuszczowa i niskowęglowodanowa. Ketoza to stan w którym źródłem energii dla organizmu są ciała ketonowe zamiast glukozy. Czy taka dieta może mieć swoje plusy? A i owszem. Ciąg dalszy w komentarzu⤵️
5322 106
Wydaje Ci się to absurdalne? Dlaczego więc robisz to sobie tak często z taką łatwością?

Czasami zjemy za dużo. Czasami zjemy coś, czemu przykleiliśmy łatkę „zakazane”. Kompensowanie tego okresową głodówką nie jest rozwiązaniem. Jest najkrótszą drogą do złej relacji z jedzeniem. Do obaw, wyrzutów sumienia, niezadowolenia z ciała. Czy na pewno chcesz tak żyć? 

#dieta #dietetyka #psychodietetyka #psychika #zdrowie #wiedza #odchudzanie #redukcja #kalorie
5064 91
Przewiń do góry