fbpx
Poprzedni
Następny
Jedz zdrowo, nie modnie
Porzuć "diety cud"
Diety gotowe
Poprzedni
Następny
Zapoznanie się z zawartością tej strony będzie najlepszą inwestycją w Twoje zdrowie!

Dyplomowani dietetycy pokażą Ci, że dieta to nie przykry obowiązek. Wskażą drogę do celu bez szufladkowania dotychczasowych osiągnięć. Wszystko z bieżąco aktualizowaną wiedzą opartą na faktach.

Dzięki mojemu zespołowi dowiesz się, że zdrowy styl życia to nie tylko zawartość talerza, ale również aspekty psychologiczne oraz aktywność fizyczna, która sprawia Ci przyjemność. O wszystkim przeczytasz w zakładce BLOG.

Jesteś dietetykiem lub trenerem i stawiasz pierwsze kroki w działalności on-line? Dla Ciebie przygotowaliśmy dział dotyczący biznesu i mediów społecznościowych.

Dołącz do społeczności z którą prawie codziennie dzielę się w 100% darmową wiedzą.

Jest nas już ponad 200 000!

Niewymyślne składniki, proste przepisy, ogólnodostępne produkty, oszczędność czasu
Współpraca indywidualna
– będziesz miał wpływ na dobór dań i składników w jadłospisie,
 
– sam zdecydujesz ile posiłków dziennie będziesz spożywać,
 
– otrzymasz dokładną listę zakupów oraz narzędzia do monitorowania swoich postępów,
 
– stały kontakt z dietetykiem, zmiany według Twoich uwag i preferencji, regularne raporty.
Dieta
„na już”
Wybierz odpowiednią dietę dla siebie  i pobierz w ciągu kilku minut!
 
– różne kaloryczności do wyboru (od 1400 kcal do 2500 kcal),
 
– 4 posiłki dziennie,
 
– szczegółowa lista zakupów i miary domowe.
Zobacz jak wygląda przykładowy jadłospis:
Nie decyduj w ciemno, sprawdź czego możesz się spodziewać po zakupie.
Opinie naszych klientów
1-2 of 265 reviews
  1. Plan jest super. Kupiłam go, bo potrzebowałam nowych inspiracji jedzeniowych i sie nie zawiodłam. Własciwie wszystko mi smakowalo, jedzenie proste i szybkie w przygotowaniu. Będę na pewno dlugo korzystała z jego elementów i pewnie skusze się na kolejny jadlospis 🙂

  2. Fajne pomysły na obiad. Ciekawy pomysł z 3 możliwościami wyboru składników. Można przygotować ten sam posiłek z rożnej ilości składników i tym samym zaoszczędzić i pieniądze i czas na zakupy, gdy akurat nie mamy wszystkiego w domu.

4.9 na 5
Na podstawie opinii 87 użytkowników
Kasia Obalska
Kasia Obalska
Czytaj więcej
Plany Ani są świetne. Przepisy są szybkie i proste, a dania są mega smaczne i zróżnicowane. Najnowszy plan wiosenny jest piątym, który zakupiłam u Ani i zdecydowanie jest jednym z moich ulubionych. Bardzo polecam 😄
Kasia Nieżurawska
Kasia Nieżurawska
Czytaj więcej
Mam wszystkie dostępne diety Ani oraz książki i ebooki. Jestem bardzo zadowolona. Posiłki są przede wszystkim normalne i bardzo smaczne. Książki to kopalnia wiedzy i każdy powinien mieć te pozycje na swoim regale ☺️. Ja już zostanę z Anią i jej zespołem na zawsze 😁
Izabela Głogowska
Izabela Głogowska
Czytaj więcej
Skorzystałam z konsultacji z Anią i jestem zachwycona! 🙂 Praca z Anią to nie tylko działanie stricte dietetyczne, bo w moim przypadku nie trzeba było zmieniać nawyków żywieniowych czy zwiększać aktywności fizycznej, a znaleźć inny obszar, który utrudnia osiągniecie celu wagowego i.. nie tylko 😉 Ania super sprawdza się też jako psycholog, świetny słuchacz a rozmowa przebiega jak z najlepszą kumpelą. Jest przy tym oczywiście bardzo profesjonalna, oferując ogromną dawkę wiedzy, ale tez wsparcia i ciepła 🙂
Beata Czachura
Beata Czachura
Czytaj więcej
Bardzo polecam jadłospisy przygotowane przez Anię, nie ma problemu z dostępnością składników, a dania są pyszne. Korzystałam z planu zimowego (placuszki z bananem - pychota!), aktualnie przeplatam z wiosennym 🙂 dużym plusem jest to, że nie trzeba spędzać dużo czasu w kuchni oraz dania na słodko 🙂
Michał Ebert
Michał Ebert
Czytaj więcej
Jestem bardzo zadowolony z konsultacji dietetycznej. Zaczęło się od dokładnej ankiety kilka dni wcześniej, dzięki czemu pani Ania była świetnie przygotowana do spotkania. Sama konsultacja on-line była bardzo rzeczowa, profesjonalna i miła. Odpowiedziała na wszystkie nurtujące mnie pytania, nie tylko z zakresu żywienia, ale również ogólnej higieny życia czy snu. Na koniec otrzymałem obfite podsumowanie spotkania w mailu, dzięki czemu pod ręką będę miał wnioski i zalecenia na przyszłość. Bardzo polecam! 🙂
Dominika Stryjska
Dominika Stryjska
Czytaj więcej
Ania jest nie tylko świetnym dietetykiem, ale również ciepłą i miłą osobą! Odpowie na każde pytanie i wszystko dobrze wytłumaczy. Materiały są świetnie przygotowane, przejrzyste i pomagają samemu dobrze zadbać o zdrowe żywienie. A jadłospisy to uczta dla podniebienia 😍
Iwona Danik
Iwona Danik
Czytaj więcej
Dziewczyna zna sie na rzeczy, bardzo fajnie przekazije swoja wiedze a dodatkowo propaguje normalny, zdrowy, zrownowazonu tryb zycia oraz zyczliwe podejscie do jedzenia i samej siebie. Szczerze polecam tez jej kanal na YouTube.
Zofia Mucha
Zofia Mucha
Czytaj więcej
Diety Ani stosuje z przerwami od około półroku. Nigdy nie chodzę głodna, potrawy są łatwe w przygotowaniu, a produkty dostępne w każdym sklepie. Jeżeli jeszcze się zastanawiasz to nie ma na czym 🙂
Kasia Mrozińska
Kasia Mrozińska
Czytaj więcej
Kurs "zostań swoim dietetykiem" świetny. Bardzo dużo materiałów, dużo rzeczy wytłumaczone tak prosto. Polecam również obserwować na instagramie co chwila jakieś nowe ciekawe informacje 😉 pierwszy dietetyk którego poznałam i mówi otwarcie - wszystko z umiarem, wszystko dla ludzi, ale właśnie odpowiednie ilości. Polecam z całego serducha 😊😊
Olga Jaracz
Olga Jaracz
Czytaj więcej
Plany zimowy i włoski są przepyszne. Proste, łatwe dania. I nie chodzisz głodny.
Poprzedni
Następny
Poznaj mój zespół
FAQ – Najczęściej zadawane pytania

Dietetyk przygotuje ją dla Ciebie do 7 dni roboczych.

W jadłospisie nie znajdą się egzotyczne, drogie produkty, których nie będziesz mógł dostać
w przeciętnym markecie chyba, że pojawią się specjalne życzenia odnośnie ich doboru. Na wszystko masz wpływ przy wypełnianiu formularza po zakupie pakietu. Bazujemy na produktach sezonowych dopasowanych do Twoich możliwości finansowych.

Jadłospis będzie dopasowany do Twojego stylu życia, możliwości czasowych przygotowania posiłków oraz posiadanych sprzętów kuchennych.

Szyta na miarę rozpiska uwzględnia także umiejętności kulinarne pacjenta, więc bez problemu dobierzemy odpowiednie dania łatwe w przygotowaniu.

Staraj się komponować posiłki z dostępnych produktów podobnych do tych z diety sięgając po warzywa, owoce, źródło białka, zdrowego tłuszczu i odpowiednie węglowodany, pamiętając o dobrym nawodnieniu i nie przejadaniu się. Po powrocie wróć do realizacji planu według rozpiski.

Jeśli jest to jeden posiłek – jemy ze smakiem danie w restauracji czy u mamy która je podaje J

Wszystko zależy od tego jak on wygląda oraz w jaki sposób będziesz realizować zaplanowaną ścieżkę współpracy. Pamiętaj, że dietetyk jest od tego, aby pomóc Ci w zakresie obrania odpowiedniego kierunku budowania nawyków żywieniowych, ale nie będzie strażnikiem Twoich poczynań.
W przypadku diety redukcyjnej zdrowe tempo utraty masy ciała zmniejszające ryzyko efektu jojo to około 0,5 % – 1 % tygodniowo.

Wszystkie niezbędne składniki mineralne i witaminy staramy się dostarczać z żywności konwencjonalnej. W przypadku braku takiej możliwości suplementacja będzie tylko uzupełnieniem planu dietetycznego, nie jego podstawą i niezbędnym elementem chyba, że taką potrzebę zasugeruje typ diety, stan fizjologiczny etc.

Na ten moment nie ma takiej możliwości.

Tak, ponieważ dobrze jest znać granice swoich kompetencji.  Nie współpracujemy z osobami podczas leczenia onkologicznego, hematologicznego, dzieci i osób poniżej 18 roku życia, chorób nerek, cukrzycy typu 1, zaburzeń odżywiania, dny moczanowej, sportowcami wyczynowymi, osobami po resekcji żołądka, ze stomią

Jeżeli masz pytania i wątpliwości odnośnie Twojego indywidualnego przypadku, napisz do nas wiadomość przez formularz kontaktowy.

W uzasadnionych przypadkach zastrzegamy sobie prawo do odmowy współpracy po otrzymaniu formularza

Jak najbardziej. Otrzymasz zdrową, odpowiednio zbilansowaną, a do tego smaczną dietę wegańską czy wegetariańską bez ryzyka niedoborów.

Współpraca indywidualna gwarantuje pełną personalizację jadłospisu oraz zaleceń żywieniowych wraz z planem suplementacji i ciągłą opieką dietetyka. Diety gotowe to plany na tu i teraz – do pobrania w ciągu kilku minut po zakupie. Jest to idealna opcja na start kiedy chcesz wypróbować takie narzędzie przed rozpoczęciem bardziej kosztownej współpracy indywidualnej. Nie podlegają one jednak modyfikacji przez nasz zespół, więc wymienniki musisz dobierać indywidualnie w momencie kiedy pojawi się tam coś, czego nie lubisz. Każda dieta gotowa zawiera listę zakupów, więc można podejrzeć ją przed ostateczną decyzją. Kaloryczność dobierasz samodzielnie przy użyciu kalkulatora dostępnego na stronie lub profesjonalnej usługi „analiza zapotrzebowania”.

Na ten moment w ofercie nie ma specjalnego pakietu diety dla par jednak niewykluczone, że zmieni się to w przyszłości.

Nie przygotowujemy spersonalizowanych planów treningowych on-line, jednak naczelny trener naszej drużyny przygotował specjalną platformę na której możesz ćwiczyć razem z nim bez obaw o błędną technikę prowadzącego: https://wezpocwicz.pl/

Dzień dobry!

Dzisiaj kończę 28 lat
Wyglądam na 17
Mentalnie czuję się starzej chociaż niektóre sytuacje wymagają dodania tutaj emotki ➡️🤡 

To wszystko nie zmienia faktu, że:
✅Przerasta mnie załatwianie czegokolwiek telefonicznie - będę pisać do upadłego, ale odczytanie wiadomości zajmie mi prawdopodobnie 3 dni
✅Nie radzę sobie z utrzymywaniem roślinek przy życiu
✅Bez budzika mogę spać i do 15 i dalej być kontuzjowana przebudzeniem
✅Jestem uparta jak 2 osły i pół ogra w panierce 
✅Na nazwisko zamiast Reguła powinnam mieć Ironia 
✅Można skorumpować mnie kawałkiem sernika 

Oprócz tego godnego dorobku charektorologicznego muszę dodać, że mam pracę marzeń i prawie 300 tys teoretycznie obcych mi ludzi, którzy mi w niej kibicują - dziękuję ❤️ Czuję wdzięczność 🥹

Miłego dnia!❤️
2308 127
Czy nasze makro musi codziennie zgadzać się co do jednego grama białka, a każda dodatkowa kcal zrujnuje nasze zdrowie i sylwetkę? NIE ❌

Dokładne rejestrowanie naszego jadłospisu powinno być jasno określone w czasie. Czasami w cyklach, czasami po prostu do momentu kiedy zakończymy naszą edukację w temacie potrzeb swojego organizmu 

Jeśli czujesz się niewolnikiem wagi kuchennej i aplikacji to wiedz, że tak nie wygląda zdrowa relacja z jedzeniem i być może to moment na to, aby wyjść z tego błędnego koła 🙋🏼‍♀️

Oznacz w komentarzu osobę, ktora powinna to zobaczyć ⤵️

#dietetyka #makro #kcal #odchudzanie #redukcja
1887 38
Wniosek - jedz tak, aby było Ci wygodnie 🙋🏼‍♀️ #metabolizm #odchudzanie #redukcja #dietetyka #dieta
1487 92
Po 1️⃣ - pilnuj małej porcji produktu. 2-3 sztuki wafli zamiast połowy opakowania czy kilka garści popcornu oraz najmniejsza tubka musu będzie bardzo istotna dla zachowania niezbyt dużej zawartości węglowodanów w posiłku 

Po 2️⃣ zadbaj o dodatki - białko, tłuszcze czy błonnik obniżą indeks glikemiczny przekąsek. Przykładowe propozycje to:
✅ wafle + hummus + warzywa/wafle + serek wiejski + orzechy/wafle + awokado + grillowane tofu 

✅ popcorn + niesolone pistacje + hummus/guacamole/dip a’la tzatziki ze skyru z kawałkami warzyw lub czymś do maczania 🙂 

✅ mus + jogurt sojowy/skyr/serek wiejski + pestki dyni 

O jakie przekąski w IO chcecie zapytać pod kątem odpowiedniości?⤵️

#przekąski #io #insulinooporność #dietetyk #jedzenie #food
2369 63
Rolka dla wszystkich foodie z wyjazdu do Berlina 🤤 Wracam spełniona gastronomicznie i gotowa na nowy tydzień! 

Co najlepszego zjedliście w ten weekend na mieście? 🙋🏼‍♀️

#jedzeniewberlinie #berlin #food #foodinberlin
2408 30
#reklama @moninipolska 

ZIMOWA ZUPA KREM Z MARCHWI Z NUTĄ IMBIRU (PRZEPIS NA 4 PORCJE)

Składniki:
✅Marchew - 360 g (8 x Sztuka)
✅Mleczko kokosowe light 12% - 200 g (20 x Łyżka) ✅Ziemniaki - 140 g (2 x Sztuka)
✅Suszone pomidory (w oleju z ziołami, odsączone) - 60 g (4 x Sztuka) 
✅Cebula - 50 g (0.5 x Sztuka)
✅Oliwa z oliwek Gran Fruttato - 20 g (2 x Łyżka)
✅Słonecznik, nasiona, łuskane - 20 g (2 x Łyżka)
✅Kostka warzywna - 10 g (1 x Kostka) 
✅Imbir - 10 g (2 x Plaster)

Czas przygotowania: około 30 minut
1️⃣W garnku na oliwie podsmaż posiekaną cebulę z imbirem. Dodaj suszone pomidory, pokrojone ziemniaki oraz startą marchew. Przesmaż 2-3 minuty

2️⃣Wlej wodę, mleczko kokosowe i dodaj kostkę warzywną. Gotuj ok. 20 minut pod przykryciem. Po tym czasie zmiksuj przy użyciu blendera

3️⃣Każdą porcję posyp nasionami słonecznika

1 porcja
Kcal 232.8 / B:4.3 / T:16.2 / WP:15.1 / Błonnik 5.4

#zupakrem #kremzmarchwi #przepisnazupę #dieta #dietetyk #jedzenie #food
1524 24
Spleśnieje, wyrzucasz i za tydzień kupujesz ponownie, prawda?🫠 Z czym u Was dzieje się tak najczęściej? #jedzenie #food #ążej
7533 255
Przewiń do góry