fbpx
Jedz zdrowo, nie modnie
Porzuć "diety cud"
Diety gotowe
Jak robić dobre zakupy?
Sprawdź przewodnik
Poprzedni
Następny
Zapoznanie się z zawartością tej strony będzie najlepszą inwestycją w Twoje zdrowie!

Dyplomowani dietetycy pokażą Ci, że dieta to nie przykry obowiązek. Wskażą drogę do celu bez szufladkowania dotychczasowych osiągnięć. Wszystko z bieżąco aktualizowaną wiedzą opartą na faktach.

Dzięki mojemu zespołowi dowiesz się, że zdrowy styl życia to nie tylko zawartość talerza, ale również aspekty psychologiczne oraz aktywność fizyczna, która sprawia Ci przyjemność. O wszystkim przeczytasz w zakładce BLOG.

Jesteś dietetykiem lub trenerem i stawiasz pierwsze kroki w działalności on-line? Dla Ciebie przygotowaliśmy dział dotyczący biznesu i mediów społecznościowych.

Dołącz do społeczności z którą prawie codziennie dzielę się w 100% darmową wiedzą.

Jest nas już ponad 200 000 osób!

Dieta
Anna Reguła

Suplementacja chlorofilem – czy warto?

Dzisiejszy wpis został przygotowany przez kosmetolog Justynę Sierant. Ostatnio popularność zyskuje nowy sposób na zdrową cerę, czyli suplementacja chlorofilem. Producenci suplementów wychodzą naprzeciw różnorodnym preferencjom konsumentów i – w myśl zasady “nasz klient, nasz pan”

Czytaj więcej »
Niewymyślne składniki, proste przepisy, ogólnodostępne produkty, oszczędność czasu
Współpraca indywidualna
– będziesz miał wpływ na dobór dań i składników w jadłospisie,
 
– sam zdecydujesz ile posiłków dziennie będziesz spożywać,
 
– otrzymasz dokładną listę zakupów oraz narzędzia do monitorowania swoich postępów,
 
– stały kontakt z dietetykiem, zmiany według Twoich uwag i preferencji, regularne raporty.
Dieta
„na już”
Wybierz odpowiednią dietę dla siebie  i pobierz w ciągu kilku minut!
 
– różne kaloryczności do wyboru (od 1400 kcal do 2500 kcal),
 
– 4 posiłki dziennie,
 
– szczegółowa lista zakupów i miary domowe.
Zobacz jak wygląda przykładowy jadłospis:
Nie decyduj w ciemno, sprawdź czego możesz się spodziewać po zakupie.
5 na 5
Na podstawie opinii 64 użytkowników
Kasia Obalska
Kasia Obalska
Czytaj więcej
Plany Ani są świetne. Przepisy są szybkie i proste, a dania są mega smaczne i zróżnicowane. Najnowszy plan wiosenny jest piątym, który zakupiłam u Ani i zdecydowanie jest jednym z moich ulubionych. Bardzo polecam 😄
Beata Czachura
Beata Czachura
Czytaj więcej
Bardzo polecam jadłospisy przygotowane przez Anię, nie ma problemu z dostępnością składników, a dania są pyszne. Korzystałam z planu zimowego (placuszki z bananem - pychota!), aktualnie przeplatam z wiosennym 🙂 dużym plusem jest to, że nie trzeba spędzać dużo czasu w kuchni oraz dania na słodko 🙂
Dominika Stryjska
Dominika Stryjska
Czytaj więcej
Ania jest nie tylko świetnym dietetykiem, ale również ciepłą i miłą osobą! Odpowie na każde pytanie i wszystko dobrze wytłumaczy. Materiały są świetnie przygotowane, przejrzyste i pomagają samemu dobrze zadbać o zdrowe żywienie. A jadłospisy to uczta dla podniebienia 😍
Kasia Mrozińska
Kasia Mrozińska
Czytaj więcej
Kurs "zostań swoim dietetykiem" świetny. Bardzo dużo materiałów, dużo rzeczy wytłumaczone tak prosto. Polecam również obserwować na instagramie co chwila jakieś nowe ciekawe informacje 😉 pierwszy dietetyk którego poznałam i mówi otwarcie - wszystko z umiarem, wszystko dla ludzi, ale właśnie odpowiednie ilości. Polecam z całego serducha 😊😊
Olga Jaracz
Olga Jaracz
Czytaj więcej
Plany zimowy i włoski są przepyszne. Proste, łatwe dania. I nie chodzisz głodny.
Zofia Mucha
Zofia Mucha
Czytaj więcej
Diety Ani stosuje z przerwami od około półroku. Nigdy nie chodzę głodna, potrawy są łatwe w przygotowaniu, a produkty dostępne w każdym sklepie. Jeżeli jeszcze się zastanawiasz to nie ma na czym 🙂
Poprzedni
Następny
Poznaj mój zespół
FAQ – Najczęściej zadawane pytania

Dietetyk przygotuje ją dla Ciebie do 7 dni roboczych.

W jadłospisie nie znajdą się egzotyczne, drogie produkty, których nie będziesz mógł dostać
w przeciętnym markecie chyba, że pojawią się specjalne życzenia odnośnie ich doboru. Na wszystko masz wpływ przy wypełnianiu formularza po zakupie pakietu. Bazujemy na produktach sezonowych dopasowanych do Twoich możliwości finansowych.

Jadłospis będzie dopasowany do Twojego stylu życia, możliwości czasowych przygotowania posiłków oraz posiadanych sprzętów kuchennych.

Szyta na miarę rozpiska uwzględnia także umiejętności kulinarne pacjenta, więc bez problemu dobierzemy odpowiednie dania łatwe w przygotowaniu.

Staraj się komponować posiłki z dostępnych produktów podobnych do tych z diety sięgając po warzywa, owoce, źródło białka, zdrowego tłuszczu i odpowiednie węglowodany, pamiętając o dobrym nawodnieniu i nie przejadaniu się. Po powrocie wróć do realizacji planu według rozpiski.

Jeśli jest to jeden posiłek – jemy ze smakiem danie w restauracji czy u mamy która je podaje J

Wszystko zależy od tego jak on wygląda oraz w jaki sposób będziesz realizować zaplanowaną ścieżkę współpracy. Pamiętaj, że dietetyk jest od tego, aby pomóc Ci w zakresie obrania odpowiedniego kierunku budowania nawyków żywieniowych, ale nie będzie strażnikiem Twoich poczynań.
W przypadku diety redukcyjnej zdrowe tempo utraty masy ciała zmniejszające ryzyko efektu jojo to około 0,5 % – 1 % tygodniowo.

Wszystkie niezbędne składniki mineralne i witaminy staramy się dostarczać z żywności konwencjonalnej. W przypadku braku takiej możliwości suplementacja będzie tylko uzupełnieniem planu dietetycznego, nie jego podstawą i niezbędnym elementem chyba, że taką potrzebę zasugeruje typ diety, stan fizjologiczny etc.

Na ten moment nie ma takiej możliwości.

Tak, ponieważ dobrze jest znać granice swoich kompetencji.  Nie współpracujemy z osobami podczas leczenia onkologicznego, hematologicznego, dzieci i osób poniżej 18 roku życia, chorób nerek, cukrzycy typu 1, zaburzeń odżywiania, dny moczanowej, sportowcami wyczynowymi, osobami po resekcji żołądka, ze stomią

Jeżeli masz pytania i wątpliwości odnośnie Twojego indywidualnego przypadku, napisz do nas wiadomość przez formularz kontaktowy.

W uzasadnionych przypadkach zastrzegamy sobie prawo do odmowy współpracy po otrzymaniu formularza

Jak najbardziej. Otrzymasz zdrową, odpowiednio zbilansowaną, a do tego smaczną dietę wegańską czy wegetariańską bez ryzyka niedoborów.

Współpraca indywidualna gwarantuje pełną personalizację jadłospisu oraz zaleceń żywieniowych wraz z planem suplementacji i ciągłą opieką dietetyka. Diety gotowe to plany na tu i teraz – do pobrania w ciągu kilku minut po zakupie. Jest to idealna opcja na start kiedy chcesz wypróbować takie narzędzie przed rozpoczęciem bardziej kosztownej współpracy indywidualnej. Nie podlegają one jednak modyfikacji przez nasz zespół, więc wymienniki musisz dobierać indywidualnie w momencie kiedy pojawi się tam coś, czego nie lubisz. Każda dieta gotowa zawiera listę zakupów, więc można podejrzeć ją przed ostateczną decyzją. Kaloryczność dobierasz samodzielnie przy użyciu kalkulatora dostępnego na stronie lub profesjonalnej usługi „analiza zapotrzebowania”.

Na ten moment w ofercie nie ma specjalnego pakietu diety dla par jednak niewykluczone, że zmieni się to w przyszłości.

Nie przygotowujemy spersonalizowanych planów treningowych on-line, jednak naczelny trener naszej drużyny przygotował specjalną platformę na której możesz ćwiczyć razem z nim bez obaw o błędną technikę prowadzącego: https://wezpocwicz.pl/

Znacie ten moment, kiedy w końcu idziecie na wyczekaną wizytę u specjalisty, siadacie cali zadowoleni, że w końcu rozwiążecie swój problem zdrowotny, a tu nagle pada pytanie o wyniki badań, których oczywiście nie zabraliście? Albo, owszem, robiliście badanie, o które pyta doktor, ale w kwietniu 2019 roku i teraz nie macie bladego pojęcia, gdzie mogą znajdować się te nieszczęsne papiery? Na szczęście, jako ludzie XXI wieku mamy sposób na te nieprzyjemne sytuacje i teczki wypchane dokumentacją medyczną, które nigdy nie są tam, gdzie być powinny☺️

Wystarczy zainstalować sobie sprytną aplikację Comarch HealthNote i wszystkie wyniki badań macie zawsze w zasięgu ręki, a raczej telefonu. Ba! To nie wszystko. Możecie tam również monitorować swój stan zdrowia notując: niepokojące objawy, poziom glikemii, ciśnienie krwi czy temperaturę. Dzięki temu przy następnej wizycie lekarskiej nic Wam nie umknie. A im więcej danych dostanie specjalista, tym lepszą diagnozę postawi!👩‍⚕️

Aplikacja Comarch HealthNote jest w pełni darmowa, bezpieczna (Wasze dane wrażliwe nigdzie nie wyciekną) i macie ją zawsze przy sobie

Jesteście raczej typem uporządkowanym czy może w Waszych papierach panuje opisany przeze mnie chaos?🤔

Post we współpracy z @comarch_healthnote
#InternetowaKsiazeczkaZdrowia #ComarchHealthNote #ad #współpraca
1165 24
Jak napisała dzisiaj @psychologia_odchudzania - cokolwiek zrobimy nie mamy szans wpisać się w wytyczne photoshopa, bo żadna siłownia nie wysmukli jak photoshop, żaden krem na przebarwienia i rozstępy nie usunie ich tak, jak photoshop. Czy to znaczy, że to z nami jest coś nie tak? Nie sądzę❌

Osobiście mam rozstępy. Moje ciało przechodziło różne wahania masy ciała. Jestem wdzięczna za to, że sobie z nimi poradziło. Rozstępy nie świadczą o tym, że o siebie nie dbam. Owłosienie na ciele również nie świadczy o tym, że o siebie nie dbam. Wzdęty brzuch także nie świadczy o tym, że o siebie nie dbam. To wszystko świadczy o tym, że...mam ciało. Które się zmienia. Dostosowuje. Ma te niesamowite zdolności. To normalna sprawa, bo życie to nie jest photoshop i to nie ja odstaję od "normy". Odstaje wyobrażenie o ciele kobiety kreowane w mediach. Nie musimy każdego dnia walczyć z naturą i z naszym ciałem kiedy pojawi się nowy pieprzyk, pryszcz, rozstępy czy podkład nie leży idealnie na twarzy na której mamy owłosienie czy teksturę. Skóra ma teksturę😉

Rób to, co pozwala Ci czuć się dobrze, jednak miej z tyłu głowy to, że wzorzec do którego dążysz może po prostu nie istnieć poza ekranem Twojego telefonu…

#ciało #psychodietetyka #bodyposivite #ciałożyczliwość #dieta #dietetyka #wiedza #samoakceptacja #samoocena
4407 50
Owsianka jest bardzo wartościowym, ale nie obowiązkowym elementem zdrowego jadłospisu. Płatki owsiane możesz spożywać także w formie musli czy też zblendowane na mąkę/w koktajlu lub... w ogóle. Nie ma przymusu jedzenia owsianki. Wolisz rozpocząć dzień od kanapek? Proszę bardzo!😉

Czy są tu jacyś owsiankożercy? Macie swoje ulubione owsiankowe konfiguracje? A może jesteście na przeciwległym biegunie pod presją tego, że bez owsianki nie uda Wam się osiągnąć założonego celu? To nieprawda❌

#owsianka #owies #śniadanie #dieta #dietetyka #jedzenie #food #zdrowie #wiedza #nauka #zdrowejedzenie #zdroweśniadanie #zdrowegotowanie #gotowanie
6730 290
W 2017 roku przeprowadzono badanie na temat określenia zmniejszenia syntezy witaminy D3 przy stosowaniu kremów z filtrem. Osoby biorące udział w badaniu podzielono na cztery grupy. Każda z grup została poddana ekspozycji na promieniowanie UVB odkrywając od 9% do 96% powierzchni ciała. Ekspozycje wykonano dwukrotnie z użyciem kremu z filtrem SPF50 i bez użycia kremu. Wyniki badania pokazują, że stosowanie filtrów przeciwsłonecznych znacznie zmniejszyło skórną produkcję witaminy D od 83 do 92%, lecz wartość 25(OH)D3 w surowicy krwi zmniejszyła się nieznacznie od 7,7 do 13,2%. Wyniki te wciąż przemawiają więc na korzyść stosowania kremów z filtrem i ochrony skóry przed poparzeniami czy nowotworami

W badaniu z 2019 roku sprawdzono różnice w poziomie stężenia witaminy D3 25(OH)D3 we krwi po 1 tygodniowym urlopie na Teneryfie, wśród osób stosujących kremy z filtrem według konkretnych zaleceń aplikacji i produktu oraz wśród osób kontrolnych, dowolnie stosujących lub nie stosujących kremy. Wyniki tego badania pokazały, że wśród osób stosujących kremy z filtrem poziom witaminy D3 po tygodniowych wakacjach był niższy o 32% w stosunku do osób niestosujących kremów. Niemniej stosowanie kremów z filtrem wciąż pozwalało na znaczne podniesienie stężenia witaminy D3, a jednocześnie ochronę przed poparzeniami słonecznymi i pozwalały na dłuższą i bezpieczną ekspozycję na słońce

W przeglądzie badań z 2019 również nie potwierdza się tezy, w której stosowanie kremów z filtrem miałoby wpływać na obniżenie poziomu 25(OH)D3 w surowicy krwi

Podsumowując, filtry zmniejszają dostęp promieniowania UVB niezbędnego do skórnej syntezy witaminy D, więc mogą ją ograniczyć, ale zdecydowanie nie zablokować. Można, a nawet należy połączyć bezpieczeństwo i profilaktykę zdrowia skóry wraz z zadbaniem o odpowiedni poziom niezbędnej witaminy D

O tym jak suplementować witaminę D oraz jaka jest jej rola przeczytacie także w nowym wpisie na blogu autorstwa Zuzi (anna-regula.pl/blog)

Pamiętacie o stosowaniu kremów z filtrem?🔆

#dieta #dietetyka #witaminaD #spf #kremzfiltrem #fotoprotekcja #wiedza #nauka #jedzenie #zdrowie
3411 109
Czy jest to tekst, który potrafi zmotywować? Pewnie tak✅
Czy jest to tekst, który potrafi zranić? Na pewno tak✅✅

Otóż nie wszystko jest tylko "kwestią organizacji'. Nie możemy porównywać całego świata do naszego przypadku. Cieszę się, że zmobilizowałaś_eś się do zmian w swoim życiu dzięki którym być może bardziej efektywnie wykorzystujesz swój czas, ale nie każdy jest Tobą. Możemy pragnąć tego samego, a jednocześnie aktualnie mieć inne priorytety i możliwości, a także wiedzę, czas czy sytuację finansową

"Dużo pracuję, ale ostatnio schudłem 10 kg. Wszystko jest tylko kwestią organizacji". Jasny komunikat: robisz sobie wymówki. Szkoda, że często stosowany do osób, które naprawdę ciężko radzą sobie z codziennością. Od których licznych obowiązków zależy nierzadko także życie i rutyna innych domowników. Którzy czasami nie pokazują na zewnątrz tego, co dzieje się w środku. Którzy być może chcieliby schudnąć, ale fizycznie nie mają nawet czasu nawet na więcej niż 4 godziny snu. Dla młodej mamy największą radością będzie możliwość spokojnego zjedzenia posiłku i pójścia do toalety. O rozłożeniu maty do ćwiczeń nawet nie myśli. Jest źle zorganizowana? Nie sądzę. Po prostu dana rzecz nie jest w tym momencie dla niej priorytetem. I nie dla każdego musi być mimo tego, że Ty wróciłaś szybko do pracy i ustawiłaś sobie specjalnie 4 treningi na 6 rano przed zmianą

Nie każdy jest nami tak, jak i nie wszystko jest "tylko kwestią organizacji". Czasami naprawdę warto okazać wsparcie odsuwając nieco swoje doświadczenia w cień. Warto powiedzieć "powiedz mi, jak mogę ci pomóc", "jestem tutaj dla ciebie", "możesz na mnie liczyć", "podziwiam, że dajesz z siebie tak wiele"🥺

Wielu rzeczy nie dostrzeżemy wzrokiem. Życie nie polega na robieniu tylko przyjemnych rzeczy, dbanie o zdrowie czy odchudzanie również, ale nie sprowadzajmy wszystkiego tylko do "kwestii organizacji"❌

#dieta #dietetyka #psychodietetyka #psychika #zdrowie #wiedza #odchudzanie #redukcja #kalorie
8628 180
Czy można osiągnąć wyrzeźbioną sylwetkę w mądry sposób? Tak. Czy musi wiązać się to z anomaliami zdrowotnymi? Nie. Śmiem jednak założyć, że procent kobiet, które są posiadaczkami wspomnianych sześciu kostek bez ich spadku w postaci zaburzeń różnego rodzaju w przeszłości jest niewielki

W drodze do celu mądrymi sposobami brakuje nam często cierpliwości. Nie liczy się jak, byleby osiągnąć dany efekt. Mało jedząc, mało sypiając, dużo ćwicząc. No pain, no gain, right? Czy głodówki i ogromny stres organizmu = zdrowy tryb życia? Wyrzeżbiony brzuch może to sugerować, jednak prawda bardzo często nie jest tak kolorowa, jak się wydaje

Kobiety potrzebują tkanki tłuszczowej. Nadmiar nie jest korzystny dla zdrowia tak samo, jak jej niedobór. Nasza gospodarka hormonalna jest dużo bardziej skomplikowana niż u mężczyzn i nie musimy ciągle gonić za dorównaniem w temacie kraty płci przeciwnej. Jesteśmy bowiem różni. Brak okresu to nie jest wygoda albo coś, co warte jest chowania mięśni brzucha pod koszulkami, bo i tak wiele osób nie uważa się za dość dobre żeby je prezentować. Bo rzadko chodzi o ciało. Nasze przekonania na temat naszego wyglądu nie muszą być zgodne z faktami. Często w pogoni za sześciopakiem tracimy zdrowie nie na chwilę, ale na lata, nierzadko na całe życie. Czy aby na pewno jest to tego warte? Czy z zarysowanymi mięśniami brzucha to będzie w końcu ten czas, kiedy od teraz zaczniemy siebie lubić?

Ten post ma dodać odwagi, nie piętnować. Sama mam wspomniany sześciopak. Przeszłam zaburzenia miesiączkowania, brak menstruacji towarzyszył mi przez kilka lat. Czy chcę budować ten profil w oparciu na codzienną ekspozycję moich mięśni? Nie. Nie wniesie to nic wartościowego do Waszego życia. Nie popieram nierealistycznych standardów piękna. Praca nad pięknem zaczyna się w głowie. Jeśli tam nie będzie porządku to żadne mięśnie tego nie zmienią. To jednak proces, nie jedna czynność. Trudna, często bez jednoznacznych wskazówek co robić aby w końcu "się ogarnąć"

Powodzenia wszystkim, którzy potrzebowali tego wpisu❤️ 

#brzuch #abs #obsesjabrzucha #ciało #body #ciałożyczliwość #samoakceptacja #piękno #dieta #dietetyka #zdrowie
6444 68
Ostatnio popularność zyskuje nowy sposób na zdrową cerę, czyli suplementacja chlorofilem. Producenci suplementów wychodzą naprzeciw różnorodnym preferencjom konsumentów i – w myśl zasady “nasz klient, nasz pan” – oferują chlorofil w proszku, w płynie, w formie kropel, tabletek czy kapsułek🌱

Jak to jest z tą suplementacją, czy jest zasadna? Jeśli tak to w jakiej formie i kiedy? Zapraszam Was po dokładny wpis na anna-regula.pl/blog gdzie kosmetolog Justyna Sierant @stynamaluje przygotowała dla Was dokładny wpis na temat faktów i mitów związanych z modną ostatnio praktyką suplementacji chlorofilem💊

Słyszeliście o tej praktyce? A może sami stosujecie?

#chlorofil #suplementy #dieta #dietetyka #zdrowie #cera #odchudzanie #redukcja #odkwaszanie #detox #detoks #wiedza #nauka
4705 74
Na siłowni, na płazy, na ulicy... Martwimy się tym, jak odbierają nas obcy nam ludzie. W praktyce jednak skupieni są na sobie, często zmagając się z podobnymi obawami😉

Słowa podesłane przez obserwatorkę na priv. Dziękuję ❤️ Śledzą mnie naprawdę wspaniałe, mądre osoby ☺️

#dieta #dietetyk #dietetyka #zdrowie #jedzenie #wiedza #nauka #dietacud #odchudzanie #redukcja #kilogramy #psychodietetyka #food #ebm
9998 64
Przewiń do góry